کد خبر : 1767199 | 20 تیر 1400 ساعت 10:37 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

حیف است تراکتور آسیایی نشود 

رزاق پور: درد داشتم و صحنه‌های جنجالی را ندیدم

مدافع جوان تراکتور می گوید اگر از آن ها حمایت شود می تواند در سه بازی آینده نتیجه بگیرند و سهمیه کسب کنند.

رزاق پور: درد داشتم و صحنه‌های جنجالی را ندیدم

به گزارش ورزش سه، تراکتور موفق شد در دقایق پایانی دیدار با گل گهر سیرجان ورق را به سمت خود برگرداند و سه امتیاز را کسب کند ابوالفضل  رزاق پور در این خصوص به خبرنگار ما گفت: قبل از هر چیزی از آقای رسول خطیبی تشکر کنم که باعث شد من به تراکتور برگردم و به من در این تیم بزرگ اعتماد کرد و علیرغم شرایطی که بود به من به عنوان یک جوان بها داد. امیدوارم که جواب اعتماد او را داده باشم و هواداران نیز از من راضی باشند. امیدوارم آقا رسول  هر جا هست موفق باشد. در مورد این دیدار هم باید بگویم  بازی خوبی بود و هر دو تیم برای سه امتیاز  آمده بودند و هر دو تیم در کورس سهمیه و به دنبال حداکثر امتیاز بودیم تا خودمان را بالا نگه داریم. خدا را شکر توانستیم از این بازی خانگی حداکثر استفاده را ببریم و سه امتیاز را به دست بیاوریم و همچنان در کورس سهمیه باقی بمانیم. هم تیم گل گهر و هم تیم ما آمده بودیم که فوتبال بازی کنیم و فکر می‌کنم بازی روانی از هر دو تیم شاهد بودیم که سه امتیاز برای ما شد و یک خسته نباشید هم به تیم خوب گل‌گهر می گویم.


او در مورد وزش شدید باد به خصوص در نیمه اول که به ضرر تراکتور هم شده بود ادامه داد: ورزش با کمی در جریان بازی تاثیر گذار بود و کار را برای هر دو تیم مخصوصا خط دفاع سخت می کرد و همین موضوع باعث شد با تمرکز و دقت بیشتری کار کنیم و دچار اشتباه نشویم. خدا را شکر مشکل‌ساز نشد و اتفاق خاصی از طریق وزش باد شدید به وجود نیامد.


مدافع تراکتور در مورد جنجال داوری و اعتراض گل گهری ها عنوان کرد: راستش را بخواهید من زیاد متوجه اتفاقات بعد از بازی نشدم زیرا در جریان بازی دچار مصدومیت شدم و  خیلی درد داشتم و سریع به رختکن رفتم اما حس می کنم حریف روی  صحنه‌ای که بازیکن ما توپ را از  روی خط درآورد اعتراض داشتند و  من هم صحنه را  ندیدم که بگویم چه شده و دوست ندارم در مورد این موضوع صحبت کنم. امیدوارم هیچ مشکلی برای داور و کسانی که درگیر اعتراضات بودند پیش نیامده باشد.


وی در مورد دیدار بعدی با آلومینیوم اراک گفت:  ۱۰ روز دیگر با تیم خوبه آلومینیوم بازی داریم و آنها هم در کسب سهمیه رقیب مستقیم ما هستند. خدا را شکر یکی از رقیب های مستقیم خودمان یعنی گل گهر را بردیم و فاصله ای که وجود دارد زمان خوبی است که بیشتر کار کنیم و با تفکرات کار جدید آشنا شویم و به اراک می رویم تا حداکثر امتیاز را نیز در آن بازی به دست بیاوریم و شانس خودمان را برای کسب سهمیه بیشتر کنیم.


بازیکن سرخپوشان تبریز در مورد اینکه چقدر به کسب سهمیه خوشبین هستند اضافه کرد: مسلما تمام تلاشمان را می‌کنیم که سهمیه را به دست بیاوریم. حیف است که تیم بزرگ تراکتور با این شرایطی که دارد و هواداران خوبش نتواند به آسیا راه پیدا کند. امیدوارم شرایطی به وجود بیاید که بشود برای کسب سهمیه جنگید. ما بازیکنان و کادر فنی داریم تمام تلاشمان را می کنیم. امیدوارم که باشگاه نیز از ما حمایت کند و شرایط را طوری رقم بزنند که باعث دلگرمی بشوند تا با انگیزه و روحیه بهتر در سه بازی آینده بجنگیم و در نهایت سهمیه آسیا را به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها