کد خبر : 1767217 | 20 تیر 1400 ساعت 11:42 | 33.2K بازدید | 3 دیدگاه

در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با پرسپولیس

علیمنصور و وعده یک مصاحبه توفانی

به نظر می‌رسد که علیرضا منصوریان تا چند روز آینده صحبت تندی علیه فدراسیون فوتبال داشته باشد، درست همانطور که در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با پرسپولیس وعده‌اش را داد.

علیمنصور و وعده یک مصاحبه توفانی

به گزارش "ورزش سه" آخرین باری که علیرضا منصوریان در سالن کنفرانس استادیوم آزادی حضور پیدا کرده بود، به جدال استقلال و ذوب‌آهن و رفتنش از جمع آبی پوشان بازمی‌گردد. او که در چند سال اخیر معمولا حضور در کنفرانس مطبوعاتی را به محمد خرمگاه واگذار می‌کرد، شب گذشته خودش به سالن کنفرانس آمد تا وعده مهم و جنجالی به خبرنگاران دهد. 


منصوریان که در طول هفته از اتفاقات رخ داده در بازی گل گهر و آلومینیوم بسیار ناراحت بود و همه چیز در آن بازی را مهندسی شده می‌دانست، صحبت خود را اینگونه آغاز کرد: تمام سعی و تلاش ما این بود که بعد از اتفاقات بازی با گل گهر که بعدا در مورد آن به طور کلی صحبت می‌کنم، پیروز شویم. زوار فوتبال ما از دست فدراسیون خارج شده است. نمی خواستم پیش از دیدار با پرسپولیس درباره حواشی صحبت کنم. این درد روی بدن ما هست و فکر می کنند که می‌توانند حق آلومینیوم را بعد از اولین سال حضورش بخورند. حساب کار بعضی از تیم ها باید دست شان بیاید و فکر نکنند می توانند قلدری کنند. برخی تیم ها روال را از دست فدراسیون خارج کرده‌اند.


منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی‌اش حرف از درد در بدن تیمش به زبان آورد. او وقتی از سالن کنفرانس خارج شد و داشت عرض چمن آزادی را طی می‌کرد تا به رختکن تیمش برسد با سوالی یکی از افراد حاضر در کنفرانس مواجه شد. 


از او پرسیدند که منظورت از زخم چیست که منصوریان در پاسخ گفت: در دقیقه 96 بازی با گل گهر یک پنالتی اشتباه و بچگانه علیه تیم من گرفتند و روحیه همه بازیکنانم را خراب کردند. این تیم، هوادارانش و شاگردانم گناه دارند. سال اول حضورشان در لیگ برتر است و نباید حق آن‌ها را به خاطر جبران اشتباه علیه یک تیم دیگر را خورد.


منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی‌اش قاطعانه اعلام کرد که در خصوص اتفاقات رخ داده در بازی گل‌گهر و جریان کار در فدارسیون فوتبال صحبت‌های جالبی مطرح خواهد کرد و آنطور که خبرنگار ما پرس و جو کرده، قرار است تا قبل از جدال روز پنجشنبه با شاگردان امیر قلعه نویی در جام حذفی این کار را انجام دهد و به نظر می‌رسد باید منتظر جنجال جدید در فوتبال ایران باشیم.

دیدگاه‌ها