کد خبر : 1767222 | 20 تیر 1400 ساعت 11:56 | 34.4K بازدید | 1 دیدگاه

دیدار جالب سرمربی و شاگرد در حاشیه دیدار حساس

از اتوبوس تا اتوبوس با سید جلال و منصوریان! (عکس)

یکی از جالب ترین اتفاقات روز گذشته در حاشیه دیدار پرسپولیس و آلومینیوم، دیدار سیدجلال حسینی و علیرضا منصوریان با یکدیگر بود.

به گزارش "ورزش سه" همزمانی رسیدن اتوبوس دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم به استادیوم آزادی، حاشیه جالبی را رقم زد. زمانی که اعضای دو تیم قصد داشتند پله‌های واقع در انتهای تونل را پایین بروند و هر کدام در رختکن مربوط به خود مستقر شوند، سیدجلال حسینی و علیرضا منصوریان دیدار صمیمانه‌ای با یکدیگر داشتند. 


سیدجلال حسینی که در نفت تهران و هم‌چنین تیم ملی ایران کار با علیرضا منصوریان را تجربه کرده بود، به سراغ مربی سابق خود رفت و گپ و گفت بسیار گرمی با او داشت. سرمربی آلومینیوم در همان ابتدا از کاپیتان سرخ‌ها پرسید که چند سالت شده است؟ 40 یا 41؟ وقتی که سیدجلال جواب او را داد، منصوریان به تخته زد و گفت ماشاالله هنوز هم بدنت روی فرم است.


حسینی که در این بازی روی نیمکت تیمش حضور داشت، پس از پایان بازی نیز با حضور در زمین سراغ منصوریان رفت و در خصوص بازی با او صحبت کرد و درباره داشتن چنین تیم سر سختی به وی تبریک گفت و منصوریان نیز برای شاگرد سابقش آرزوی موفقیت کرد. صحبتی که تا رختکن ادامه داشت و هر دو تا انتها در کنار یکدیگر حضور داشتند.

 

1621614

دیدگاه‌ها