کد خبر : 1767236 | 20 تیر 1400 ساعت 12:44 | 21K بازدید | 2 دیدگاه

بیداری دیرهنگام تیم علی‌منصور(عکس)

آلومینیوم در بازی با پرسپولیس قربانی بی‌تجربگی در نیمه اول شد و حتی نمایش خوب نیمه دوم این تیم هم نتوانست نتیجه را برگرداند.

به گزارش "ورزش سه" شاید اگر آلومینیوم نمایش بهتری در نیمه اول مقابل شاگردان گل محمدی داشت، می‌توانست به کسب امتیاز مقابل پرسپولیس امیدوار باشد که چنین اتفاقی رخ نداد؛ تیمی که در نیمه اول اسیر تجربه پرسپولیس و البته اشتباهات فردی بازیکنان خودی شد و دو مرتبه دروازه‌اش را باز شده دید تا همان نیمه اول ۲ گل به ثمر رساند.

 

امید سینگ و محمد ایران‌پوریان، دو بازیکن آلومینیوم با اشتباهاتی که در میانه میدان داشتند پایه‌گذار دو گل برای میزبان شدند و علاوه بر آن منصوریان را مجاب به انجام تعویض در ابتدای نیمه دوم کردند. علی منصور در نیمه مربیان خیلی خوب توانست روحیه بازیکنان بعد از آن اتفاقات رخ داده در نیمه اول را بازگرداند و مانع از سنگین‌تر شدن شکست تیمش شود.

 

1621663

 

هرچند که آلومینیوم در نیمه دوم نمایش با صلابت و روانی داشت و با توجه به موقعیت‌هایی که به دست آورد، می‌توانست به گل برسد اما این مهم رخ نداد و‌ پرسپولیس جریان بازی را کنترل کرد.

 

البته این را نباید فراموش کرد که آلومینیوم نخستین سال حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد و طبیعتا مقابل تیمی مثل پرسپولیس که در ۴ دوره اخیر لیگ برتر قهرمان شده و دو دوره در فینال آسیا حاضر بوده، تجربه کمتری برای چرخاندن بازی حساس و سرنوشت‌ساز دارد و باید به کادر فنی و بازیکنان آن‌ها فرصت بیشتری برای خودنمایی داد.

دیدگاه‌ها