کد خبر : 1767243 | 20 تیر 1400 ساعت 13:00 | 40.4K بازدید | 5 دیدگاه

با روبوسی شروع شد و با پلیس به پایان رسید؛

روایت کاملِ جنجال بزرگ تراکتور – گل گهر (عکس)

دیدار تیم های تراکتور و گل گهر با دیده بوسی و خوش و بش شروع شد و با باران کارت قرمز و جنجال به پایان رسید.

روایت کاملِ جنجال بزرگ تراکتور – گل گهر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس تیم های تراکتور و گل گهر در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، صحنه تقابل فیروز کریمی و امیر قلعه نویی، دو مربی قدیمی تیم استقلال بود؛ تقابلی که با دیده بوسی و خوش و بش شروع شد و با باران کارت قرمز و جنجال به پایان رسید.

 

بازی پس از خوش و بش صمیمانه امیر قلعه نویی با فیروز کریمی و رخصت دسته جمعی بازیکنان هر دو تیم با سرمربیان تیم های حریف آغاز شد. نیمه اول چنگی به دل نزد اما نیمه دوم پر بود از صحنه های پرفراز و نشیب. دو صحنه که تراکتوری ها توپ را از روی خط دروازه شان دور کردند، تقریبا شروع تنش های بازی را شامل می شوند؛ جایی که اعتراض شدید گل گهری ها را در بیرون و داخل زمین به داور شاهد بودیم. اخراج عاشوری در دقیقه 85 به این تنش شدت بخشید و زمانی که تراکتور در ششمین دقیقه از وقت های تلف شده دروازه گل گهر را باز کرد، تنش جای خود را به یک جنجال بزرگ داد چرا که داور 5 دقیقه وقت اضافه تعیین کرده بود و گل گهری ها به شدت نسبت به ادامه یافتن بازی که منجر به باز شدن دروازه شان شده بود اعتراض داشتند.

 

1621668

 

این اعتراضات باعث شد تا رضا کرمانشاهی مجبور به قطع کردن جریان بازی شده و به سمت نیمکت تیم گل گهر برود. او بابت اعتراضاتی که نیمکت تیم گل گهر داشت، 3 کارت قرمز و یک کارت زرد را در عرض 30 ثانیه به آنها نشان داد (چیزی که در تصاویر به صورت واضح دیده می شود). در حالی که اخراجی های نیمکت تیم گل گهر با کمک نیروهای انتظامی در حال ترک محوطه فنی بودند، ثانیه های پایانی بازی جریان پیدا کرد اما همچنان کنار زمین ملتهب بود و اعضای کادر فنی گل گهر در انتظار سوت پایان بودند تا مثل دیگ بجوشند.

 

1621674

 

1621677

 

1621675

 

1621670

 

سوت پایان بازی که زده شد، امیر قلعه نویی بهت زده در حال تماشای تکاپوی اعضای تیمش بود؛ او که از تصمیمات داور بازی شوکه شده بود فقط نظاره گر اعتراض دستیارانش به داوران بود. اعضای نیمکت تیم گل گهر در میانه میدان، کرمانشاهی و دستیارانش را احاطه کرده بودندو نسبت به قضاوت او اعتراض می کردند که در این حین داور بازی به یک باره به فردی اشاره کرد که به او فحش ناموسی داده و از ماموران نیروی انتظامی خواست تا فرد یاد شده را نگه دارند. کرمانشاهی که به شدت روی خواسته خود مصمم بود حتی پادرمیانی بازیکنان و مربیان گل گهر را هم قبول نکرد و با صدای بلند از گل گهری ها می خواست تا فردی را که به او فحش داده را به نیروی های انتظامی تحویل دهند! 

 

1621669

 

کلاف دقایق پایانی بازی به حدی پیچیده بود که فرم خلاصه بازی بعد از پایان کار تنظیم نشد و برخلاف عرف معمول در اختیار اصحاب رسانه قرار نگرفت چرا که ناظر بازی برای بررسی کامل، تنظیم آن را به بعد از ترک ورزشگاه و پس از استقرار در هتل موکول کرده بود. این تصمیم را باید کاملا منطقی دانست چرا که به کارت هایی که در بالا به آنها اشاره شد و کارت هایی که در جریان بازی به دو مربی تراکتور و بازیکنان داده شد باید دو کارت زرد به حیدر افسری، سرپرست گل گهر و علیرضا آرتا، بازیکن این تیم و قلیچ خانی، مدیر رسانه شان پس از پایان بازی را هم اضافه بکنیم.

 

1621678

 

1621673

 

1621672

 

1621671

 

بازیکنان تیم گل گهر بدون اینکه با رسانه ها گفت و گویی انجام دهند، ورزشگاه بنیان دیزل را ترک کردند؛ حیدر افسری، سرپرست این تیم تنها فردی بود که در میکسدزون حضور یافته و پاسخگوی سوالات شد. او با انتقاد شدید از داور بازی گفت: "ما به این معترض هستیم که داور چرا در دقیقه 95 سوت پایان را نزد؟ می گوید تعویض داشتید که اگر هم بود یک تعویض بود که تراکتور کرد و بخاطرش هم 30 ثانیه وقت تلف شد ولی ما گل را در دقیقه 96 خوردیم. ما به این قضیه اعتراض داشتیم و ایشان هم آمد و همه کادر فنی را اخراج کرد. او با چه حقی با لحن بد با کادر فنی ما صحبت می کند؟"

 

سعید الهویی، مربی تیم گل گهر هم در نشست خبری، حسابی به داور بازی توپید و گفت: " وقتی به داور می گوییم 5 دقیقه وقت اضافه گرفتی و گل بعد از دقیقه 96 به ثمر رسیده، می گوید تراکتور سه تعویض در وقت اضافه داشته؛ در حالی که فقط آن ها یک تعویض در این تایم داشتند. یعنی حتی داور برای توجیه کار اشتباه خودش هم از دروغ استفاده می کند. ما امروز باختیم و به تراکتور تبریک می گوییم، اما ناراحتیم از اینکه در روزی که حقمان شکست نبوده، باختیم."

دیدگاه‌ها