کد خبر : 1767259 | 20 تیر 1400 ساعت 14:36 | 20K بازدید | 9 دیدگاه

رپ خوانی برای پورقاز: عزت قرنیه مشکی!

مدافع میانی سپاهان که چند مسابقه ای بود در ترکیب اصلی قرار نمی گرفت، با گل به ترکیب بازگشت تا احتمالا در سه بازی باقی مانده بار دیگر به قلب خط دفاعی طلایی پوشان بازگردد.

رپ خوانی برای پورقاز: عزت قرنیه مشکی!

 

به گزارش "ورزش سه"، این یکی از روش های محرم نویدکیا به شمار می رود که در اولین فصل مربیگری نشان داده است؛ اینکه اگر بازیکنی به طور ثابت بازی کند و به هر ترتیبی از دسترس او خارج شود، خیلی سخت دوباره فرصت بازگشت به فهرست اصلی را به دست خواهد آورد.


این ماجرا حتی برای عزت پورقاز که با اضافه شدن به ترکیب خط دفاعی طلایی پوشان توانسته بود، انسجام بسیار خوبی به این تیم ببخشد نیز مصداق داشت و او که به دلیل جنجال های دیدار برابر پرسپولیس با محرومیت یک جلسه ای، حضور در مقابل فولادخوزستان را از دست داد، در دو دیدار برابر ماشین سازی و پیکان نیز روی نیمکت نشست.


اما مدافع سابق تیم ملی سرانجام در دقیقه 60 دیدار هفته 27 ام مقابل نفت آبادان با تصمیم محرم نویدکیا برای استحکام بخشیدن به خط دفاعی تیم وارد زمین شد و علاوه بر اینکه در این کار موفق بود، توانست گل چهارم را هم در دقیقه 83 به ثمر برساند تا یکبار دیگر توانایی های خود را به رخ سرمربی جوان تیم بکشد و با این نمایش به نظر می رسد بار دیگر نامش در ترکیب اصلی دیدار هفته 28 ام وارد شد.

 

 


عزت پورقاز یکی از خریدهای کرانچار برای تقویت سپاهان در لیگ هفدهم بود و در طی این مدت 2 مرتبه با مصدومیت سخت مواجه شده تا هواداران سپاهان نگاه ویژه ای به تعصب او داشته باشند. پورقاز همچنین با به ثمر رساندن گلی تماشایی و مهارناپذیر مقابل پرسپولیس در لیگ هجدهم خودش را بیش از گذشته در دل هواداران تیم جا داد. همه این ها سبب شد تا گزارشگر اصفهانی مسابقه پس از گلزنی او درنگ نکند و بخشی از شعر معروف یکی از خواننده‌های رپ زیرزمینی را در وصف نمایش او به زبان بیاورد. گزارشکر شبکه اصفهان که گل چهارم سپاهان را اینطور توصیف کرد:« گل؛ گل؛ چهارمی را هم زدند بازیکنان سپاهان. چه لذتی می برند هواداران سپاهان از این عزت. گل چهارم را عزت پورقاز می زند. سپاهان 4 صنعت نفت آبادان 1؛ یک پاس گل دیگر از احسان حاج صفی.»


او که به صحنه های گل رسیده بود، ادامه داد:« روی این ارسال و مسلط؛ مسلط روی هوا، این عزت پورقاز است که گل را می زند. عزت پورقاز در خط دفاعی قلدر، هیکل کشتی و در خط حمله هم عزتِ قرنیه مشکی گل چهارم را می‌زند.»


این دومین گل فصل عزت پورقاز بود. او در دیدار برگشت برابر سایپا نیز گلزنی کرده بود که آن گل هم روی پاس دقیق احسان حاج صفی از روی نقطه کرنر به ثمر رسید و سه امتیاز پراهمیت را برای طلایی پوشان اصفهانی به همراه داشت.
عکس ها از محمد امیرحسینی

دیدگاه‌ها