کد خبر : 1767279 | 20 تیر 1400 ساعت 16:33 | 9.3K بازدید | 2 دیدگاه

فرصت ایده‌آل برای رویاپردازی تارتار و پیکان

پیکان تهران که در سال‌های گذشته معمولا در کورس سقوط بوده حالا شانس کسب سهمیه آسیایی را دارد!

فرصت ایده‌آل برای رویاپردازی تارتار و پیکان

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تیم های جذاب این فصل از رقابت های لیگ برتر پیکان تهران بوده است؛ تیمی که در سال‌های گذشته با مشقت زیاد مجوز بقا در لیگ برتر را کسب کرده بود، در لیگ بیستم نتایجی فراتر از انتظار کسب کرده است.



تیمی که با هزینه نه چندان زیاد و تعداد زیادی از بازیکنان جوان در رقابت های لیگ برتر شرکت می‌کند، حالا توانسته شانس کسب سهمیه آسیایی را برای خود دست و پا کند. بی تردید از ابتدای فصل هیچ کس روی پیکان به عنوان تیمی که می‌خواهد رتبه بالای جدول داشته باشد هم حساب باز نمی‌کرد و همین که این تیم در لیگ بماند برای فوتبالی‌ها کفایت می‌کرد اما حالا تارتار و شاگردانش کار بزرگی انجام داده اند.

 

1620293


پیکان اکنون با یک بازی کمتر نسبت به تیم های بالایی خود در رده نهم جدول قرار دارد اما آنها با تیم چهارم جدول که به احتمال فراوان(با قهرمانی یکی از تیم های استقلال،‌سپاهان یا پرسپولیس در جام حذفی) سهمیه آسیایی کسب می‌کند تنها 4 امتیاز فاصله دارند و اگر روز سه‌شنبه مقابل مس رفسنجان به برد برسند می‌توانند تا رتبه ششم جدول و یک امتیازی رده چهارم بالا بیایند.


پیکان چند روز قبل با انجام یک بازی خوب توانست سپاهان را با تساوی یک بر یک متوقف کند و شاید اگر اشتباه داوری در صحنه گل طلایی پوشان نبود، آنها برنده نبرد با تیم پرستاره و دوم جدول بودند.


بی تردید خودروسازان لیگ برتر حالا که توانسته‌اند تا اینجا با موفقیت کامل کارشان را جلو ببرند، در 4 مسابقه آینده نیز با تمام وجود بازی خواهند کرد تا شاید بتوانند رویاهای خود را برای کسب سهمیه آسیایی هم جست و جو کنند.

دیدگاه‌ها