کد خبر : 1767419 | 21 تیر 1400 ساعت 11:52 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

شلیک توپ به آسمان، علیه ششمین گل فصل؛

وقتی خنده شادی روی لبان پریرا یخ زد

مهاجم برزیلی و باتجربه فولاد خوزستان فرصت ایده‌آل گلزنی مقابل ماشین‌سازی را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه" پرموقعیت‌ترین بازی روز اول هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران در اهواز رقم خورد، جایی که شاگردان جواد نکونام با ارائه یک نمایش برتر و موفق در مقابل تیم در آستانه سقوط ماشین‌سازی موفق شدند قدرت خود را به حریف دیکته کنند و در مسیر سه امتیاز مهم که برای کسب سهمیه آسیایی نیاز داشتند، گام موفقی را بردارند.

البته برتری حداقلی فولاد مقابل ماشین‌سازی که با گل زودهنگام محمد آبشک به دست آمد، در شرایطی به سود شاگردان نکونام ثبت شد که آن‌ها تعداد شوت‌هایشان از مرز 20 عبور کرد و تقریبا از شوت‌های بازیکنان فولاد هم در چارچوب بود اما درخشش دروازه‌بان ماشین‌سازی و البته بی‌دقتی مهاجمان فولاد به ویژه مثلث پاتوسی، احمدزاده و پریرا باعث شد تا بازی با همان یک گل به پایان برسد.

 

یکی از جدی‌ترین موقعیت‌هایی که نصیب فولاد شد، اعلام پنالتی به سود این تیم در نیمه دوم مسابقه بر اثر سرنگونی صالح حردانی بود؛ پس از اعلام پنالتی روی حردانی، لوسیانو پریرا با چهره‌ای خندان توپ را برداشت و امیدوار به آن بود تا با تبدیل آن به گل، به طلسم گل نزدن‌های خود پایان بدهد و پس از از دست رفتن چند موقعیت، این‌چنین جبران مافات خواهد داشت.

 

1622122

 

اما مهاجم برزیلی و باتجربه فولادی‌ها علی‌رغم فریب دروازه‌بان با اختلاف توپ را به بیرون از دروازه ماشین‌سازی زد و ضربه او مسیر بالای دروازه را دنبال کرد و راهی به تور دروازه ماشین‌سازی نداشت تا این‌چنین پریرا در حسرت ششمین گل خود در لیگ بیستم بماند.

 

او بلافاصله پس از آن‌که موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی نشد، از سوی نکونام تعویض و جای خود را به انصاری داد تا علی‌رغم خلق چند موقعیت و فرصت ایده‌آل گلزنی از روی نقطه پنالتی دست خالی میدان مسابقه را ترک کند.

 

1622121

دیدگاه‌ها