کد خبر : 1767421 | 21 تیر 1400 ساعت 11:58 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

انصاری ناکام در گلزنی به پرسپولیس؛

جابر، ورزشگاه آزادی، پرسپولیس؛ این‌بار خبری نبود

مهاجم سابق گسترش فولاد و استقلال در پیراهن تیم جدید خود نتوانست در ورزشگاه آزادی موفق باشد.

به گزارش "ورزش سه" یکی از بازیکنانی که علیرضا منصوریان در مصاف با پرسپولیس روی تجربه او حساب کرد تا شاید بتواند نتیجه بازی را به سود تیم خود تغییر بدهد و قفل دروازه پرسپولیس را بشکند، یک چهره نام‌آشنا در فوتبال ایران بود؛ جابر انصاری. مهاجم سابق گسترش فولاد و البته استقلال که حالا به عنوان مهره جانشین فرصتی یک نیمه‌ای را از سوی منصوریان به دست آورد.

 

انصاری به عنوان بازیکن تعویضی به جای سینگ به بازی آمد و علیرضا منصوریان امیدوار بود که جابر انصاری که سابقه خوبی در گلزنی مقابل پرسپولیس دارد، این‌بار با پیراهن آلومینیوم اراک هم بتواند به این تیم گل بزند و به کارنامه فوتبالی خود یک گل دیگر به پرسپولیس را اضافه کند.

 

چرا که او پیش از پیوستن به استقلال، با پیراهن گسترش فولاد موفق به گلزنی به پرسپولیس شده بود و پس از آن‌که به جمع آبی‌پوشان پیوست، در دربی 83 و 84 موفق به گلزنی شد و لقب «جابر رفت و برگشت» را از آن خود کرد؛ با این‌حال او نتوانست آن‌طور که باید در دل هواداران استقلال جا باز کند و سرانجام در دو فصل گذشته در تیم‌های پیکان و آلومینیوم به میدان رفته است.

 

1622124

 

او فصل گذشته 18 بازی برای پیکان انجام داد که عمدتا به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد و در لیگ بیستم هم تاکنون در 16 بازی برای آلومینیوم به میدان آمده که 14 نوبت به صورت بازیکن تعویضی بوده است، هر چند که انصاری در مجموع این 34 مسابقه در گلزنی برای تیم‌هایش ناکام بوده و آخرین گل او به دوران حضورش در استقلال در لیگ هجدهم باز می‌گردد.

 

جایی که جابر انصاری در هفته پانزدهم و پایانی نیم‌فصل نخست توانست در تیم استقلال و در مصاف با سپیدرود رشت، در پیروزی پنج گله آبی‌ها نقش‌آفرین باشد و یکی از آن پنج گل برتری تیمش را به ثمر برساند و نزدیک به 2 سال و 7 ماه است که انصاری در گلزنی در لیگ برتر و جام حذفی ناکام بوده است.

دیدگاه‌ها