کد خبر : 1767429 | 21 تیر 1400 ساعت 12:50 | 37.5K بازدید | 3 دیدگاه

دوستاره خط دفاعی یووه، دیوار مستحکم آتزوری در یورو

خواب خوش مدافعین ایتالیا با جام قهرمانی (عکس)

جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی دو مدافع یوونتوس، در لباس تیم ملی کشورشان نقش مهمی داشتند و یکی از عوامل قهرمانی آتزوری بودند.

خواب خوش مدافعین ایتالیا با جام قهرمانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های یورو 2020 نیز در نهایت به پایان رسید و جام قهرمانی به سمت رم پرواز کرد. در دیداری جذاب و در میان انبوه حضور تماشاگران انگلیسی، این شاگردان مانچینی بودند که به لطف ضربات مرگبار پنالتی و دستان چسبناک جی جی دوناروما، عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.


جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی دو مدافع یوونتوس که سالهاست خط دفاعی مستحکم تیم ملی ایتالیا را تشکیل داده اند، در این تورنمنت عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و از عوامل اصلی قهرمانی آتزوری در این تورنمنت بودند.

 

1622159


بونوچی که شب گذشته با عملکردی حیرت انگیز عنوان بهترین بازیکن دیدار فینال را نیز به خودش اختصاص داد، زننده گل نجات بخش تیم مانچینی بود. او روی یک ضربه کرنر تا محوطه جریمه میزبان نیز نفوذ کرد و پس از برخورد توپ به تیرک، دروازه پیکفورد را گشود تا ایتالیا بازی را نبازد.


بونوچی همچنین یکی از حساس ترین پنالتی های ایتالیا را به گل تبدیل کرد. پس از اینکه آندره آ بلوتی اولین پنالتی آتزوری را به هدر داد و انگلیس دو بر یک پیش افتاده بود، با باز کردن دروازه پیکفورد بازی را به تساوی کشاند و پنالتی مهمی را به گل تبدیل کرد.

 

1622157


نکته جالب، تشابه تمامی این اتفاقات با فینال جام جهانی 2006 بود. جایی که مارکو ماتراتزی مدافع آن زمان اینتر گل تساوی آتزوری را وارد دروازه فرانسه کرد و در آنجا نیز کار به پنالتی ها کشیده شد و مارکوی حاشیه ساز، ضربه اش را به گل تبدیل کرد.


بونوچی و کیه لینی پس از قهرمانی ایتالیا در رقابت های یورو، عکس های دونفره زیادی را با جام قهرمانی به ثبت رساندند. بازیکنانی که با عملکرد ویژه خود مانع از رسیدن رقبا به دروازه دوناروما شدند. بونوچی نیز عکسی از جام قهرمانی را در رختخوابش به اشتراک گذاشت که مورد توجه هواداران در فضای مجازی قرار گرفت.

 

1622156

دیدگاه‌ها