کد خبر : 1767463 | 21 تیر 1400 ساعت 14:43 | 29K بازدید | 4 دیدگاه

استقبال از قهرمانان ایتالیا؛

بازگشت آتزوری به خانه؛ جام واقعا به رم رفت! (عکس)

تیم ملی ایتالیا پس از قهرمانی در یورو 2020 و فتح این جام برای دومین بار در تاریخ خود، صبح امروز به رم بازگشت.

بازگشت آتزوری به خانه؛ جام واقعا به رم رفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان ایتالیا بامداد امروز پس از پیروزی دراماتیک برابر انگلیس در فینال یورو 2020 در ضربات پنالتی به ایتالیا بازگشتند.

ایتالیا در این بازی اما خیلی زود و در دقیقه 2 دروازه خود را باز شده دید! در همان دقایق ابتدایی بازی ضد حمله بازیکنان انگلیس با ارسال کیه‌ران تریپیر به روی دروازه همراه شد و لوک شاو با یک ضربه والی دروازه ایتالیا را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود. اما لئوناردو بونوچی در نیمه دوم مسابقه موفق شد کار را به تساوی بکشد تا ضربات پنالتی سرنوشت قهرمان یورو را مشخص کند. دوناروما در ضربات پنالتی درخشان ظاهر شد و توانست دو پنالتی بازیکنان انگلیس را بگیرد.

مارکوس راشفورد، جیدون سانچو و بوکایو ساکا بازیکنانی بودند که نتوانستند پنالتی های خود را برابر ایتالیا تبدیل به گل کنند تا آتزوری با فتح جام در ومبلی بلافاصله به ایتالیا باز گردد و این قهرمانی را جشن بگیرد.

 

روبرتو مانچینی و جورجو کیه‌لینی، مربی و کاپیتان تیم ملی ایتالیا، در حالی که جام را بالا گرفته بودند از هواپیما پیاده شدند و لئوناردو بونوچی و دیگر ستاره های آتزوری نیز به دنبال آنها از پله های هواپیما پایین آمدند و همگی در حال و هوای جشن و سرور بودند و با شادمانی فریاد می کشیدند.

 

1622235

 

1622234

 

1622236

 

1622238

 

1622239

 

1622241

 

جورجو کیه‌لینی و لئوناردو بونوچی، دو ستاره تاثیرگذار ایتالیا در یورو 2020، شب گذشته یک عکس سلفی از خود در حالی که جام را بینشان گذشته بودند منتشر کردند.

 

1622237

 

مانچینی پس از پیروزی ایتالیا در ضربات پنالتی ضمن تمجید از شاگردانش گفته بود: "آنها خوب کار کردند. ما بلافاصله پس از شروع بازی گل خوردیم و به دردسر افتادیم، اما از آنجا به بعد بر بازی سلطه داشتیم.

بچه ها عالی بودند. نمی دانم دیگر چه بگویم. این قهرمانی برای همه مردم و هواداران بسیار مهم بود.

خیلی خوشحالیم که خوب بازی کردیم و بازی را بردیم. امیدوارم هواداران هم در حال حاضر جشن گرفته باشند."

 

 

1622248

 

صدها هوادار در بیرون هتل بازیکنان تیم ملی ایتالیا در شهر رم به استقبال آنها رفتند. این نخستین قهرمانی ایتالیا در یک تورنمنت مهم پس از قهرمانی در جام جهانی 2006 بود.

 

لئوناردو بونوچی، زننده گل تساوی ایتالیا در دیدار فینال، پس از مسابقه مقابل دوربین ها فریاد کشید: "جام به رم می آید!" (اشاره به شعار It’s coming home انگلیسی ها و پاسخ It’s coming Rome ایتالیایی ها)

او همچنین در مصاحبه پس از مسابقه خود خطاب به هواداران انگلیسی گفته بود: "هنوز باید کلی پاستا بخورید! آنهامی خواستند جام را به انگلیس ببرند اما ما کسانی هستیم که جام را با هواپیما به رم می بریم."

 

1622247

 

بونوچی همچنین آشکار کرد که چقدر از اینکه سرود ملی ایتالیا پیش از شروع بازی توسط هواداران انگلیس هو شده است، عصبانی شده: "ما قدرتمند هستیم، صدای ما بلندتر از هر سوت و صدای مزاحمی است.

در حین گرم کردن به هم تیمی هایم گفتم بیایید گوش هایمان را ببندیم و همانطور که بلدیم بازی کنیم.

این تیم در 34 بازی شکست نخورده، ما تیم محشری هستیم! این یک لذت دیوانه وار است... خیلی به ما خوش می گذرد."

 

1622246

 

این دومین قهرمانی ایتالیا در یورو بود، آتزوری اولین بار در سال 1968 قهرمان اروپا شده بود، اما انتظار انگلیس برای قهرمانی در این تورنمنت همچنان ادامه دارد...

 

 

دیدگاه‌ها