کد خبر : 1767619 | 22 تیر 1400 ساعت 11:57 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر مکان اردوی عراق از اسپانیا به کرواسی

در حالیکه پیش از این از اسپانیا به عنوان محل اردوی آماده سازی عراق نام برده شده بود، حالا عضو فدراسیون فوتبال این کشور گفت آنها راهی کرواسی می شوند.

تغییر مکان اردوی عراق از اسپانیا به کرواسی

به گزارش "ورزش سه"، اسعد لازم عضو کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق روز دوشنبه تأیید کرد که فدراسیون تاکنون هیچ تصمیمی در مورد انتخاب سرمربی این تیم صادر نکرده است و همچنین از ایجاد اردوی آماده سازی در کرواسی و سه دیدار دوستانه در طی برگزاری این اردو خبر داد.


لازم طی گفتگو با وب سایت شفق نیوز عراق گفت: مرجع عادی سازی هنوز هیچ گزینه مربیگری را ملاقات نکرده و تصمیمی درخصوص انتخاب سرمربی اتخاذ نکرده است. از رسانه ها می خواهم که در انتشار چنین اظهاراتی بدون منبع از کمیته عادی سازی هوشیار باشند.


وی افزود: فدراسیون تاکنون با کمیته فنی برای بحث در مورد انتخاب مربی و تعیین نقشه راه برای آماده سازی تیم ملی جهت آمادگی برای حضور در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی دیداری نداشته است.
لازم خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال برای بررسی گزینه های مربیگری تیم ملی خیلی زود تاریخی را برای برگزاری جلسه ای مهم تعیین می کند تا تاریخ برگزاری اردوی آماده سازی تیم در مدت زمان باقیمانده قبل از ورود به مسابقات مقدماتی جام جهانی مشخص شود.


در حالیکه پیش از این عنوان شده بود عراقی ها راهی اردویی در اسپانیا می شوند، اما شفق نیوز در پایان نوشت رسانه های رسمی قبلاً گزارش داده اند که یک توافق نامه از سوی کمیته عادی سازی با طرف کروات برای ایجاد اردوی آماده سازی از جمله سه دیدار دوستانه با تیم های مختلف در آن کشور به امضا رسیده است.

دیدگاه‌ها