کد خبر : 1767688 | 22 تیر 1400 ساعت 17:50 | 33.2K بازدید | 1 دیدگاه

دو خرید جدید بایرن: به موفقیت در اینجا فکر می‌کنیم

دو خرید جدید بایرن مونیخ یعنی دایوت اوپامکانو و عمر ریچاردز امروز در نشستی خبری حاضر شدند.

دو خرید جدید بایرن: به موفقیت در اینجا فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به جدایی داوید آلابا و ژروم بواتنگ باشگاه بایرن مونیخ از ماه‌ها پیش تمام تمرکز خود را روی تقویت خط دفاعی خود قرار داد و در این راستا با آنها تا به اینجا دو بازیکن جدید در این منطقه از زمین جذب کرده‌اند؛ دایوت اوپامکانو و عمر ریچاردز دو بازیکنی محسوب می‌شوند که باواریایی‌ها آنها را برای تقویت خط دفاعی خود به خدمت گرفته اند.

 

این دو خرید جدید بایرن امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کردند. دایوت اوپامکانو درباره انتقال به بایرن مونیخ گفت: "من از حضور در اینجا بسیار خوشحالم و تا کنون لحظات خوبی را در تیم سپری کرده‌ام. انتقال به بایرن یک گام بزرگ برای من بوده است. این یک باشگاه بزرگ است و من می‌خواهم بجنگم و همه چیز را برای این تیم بدهم.

 

 

1622717

 

 

در پست من به عنوان یک مدافع میانی، شما باید زیاد با هم تیمی های خود صحبت کنید. البته اگر بازیکنی وجود دارد که کار اشتباهی انجام می دهد من باید به او بگویم. می دانم که من هنوز جوان هستم اما اگر من می توانم به یک هم تیمی ام کمک کنم، قطعا آن را انجام خواهم داد.

 

در اینجا مانند همه باشگاه های بزرگ رقابت زیادی وجود دارد. هرچه رقابت بیشتر باشد، تیم بهتر خواهد شد. من تمام توان خود را برای تبدیل شدن به بازیکن ثابت بایرن را به کار می‌گیرم."

 

اوپامکانو درباره ناگلزمان: "مدتی است که من یولیان را می شناسم. او مربی بسیار خوبی است. او به بازیکنان جوان و باتجربه کمک می کند. او عاشق تجزیه و تحلیل ویدئویی است. او در حال حاضر مربی بزرگی است و خوشحالم که دوباره با وی کار می کنم."

 

 

1622715

 

 

اوپامکانو درباره تیم ملی فرانسه: "در حال حاضر من اصلاً به این فکر نمی کنم. من تازه وارد بایرن شده ام. سعی می کنم یک فصل خوب داشته باشم  سپس خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی می افتد. حضور در تیم ملی فرانسه هدف بزرگ من است."

 

دیگر خرید جدید بایرن مونیخ یعنی عمر ریچارد نیز گفت: "من از حضور در اینجا بسیار خوشحالم. به محض آمدن به اینجا بلافاصله فهمیدم که می توانم به عنوان بازیکن پیشرفت کنم. از من بسیار استقبال شد. همه با من خوب بودند.

 

من بسیاری از بازی های بایرن مونیخ را از یوتیوب به دنبال کردم تا در مورد سطح بازی در اینجا چیزهایی بفهمم. من سعی می‌کنم که در اینجا بهترین فوتبال خود را انجام دهم."

 

 

1622714

 

 

ریچاردز در مورد حمله نژادپرستانه به بازیکنان انگلیس: "این نفرت انگیز است. چنین اتفاقی نباید رخ دهد، این به فوتبال تعلق ندارد. این برای بازیکنان سیاه پوست خسته کننده است چراکه همیشه با آن روبرو می شوند. ما برای خوشحالی هواداران فوتبال بازی می کنیم. من می‌خواهم از مردم بخواهم جلوی این کار را بگیرند."

دیدگاه‌ها