کد خبر : 1767756 | 23 تیر 1400 ساعت 01:40 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

بازی می توانست پایان قشنگی داشته باشد اما ..

بادامکی: امکان ندارد داور در تست‌ها قبول شده باشد

سرپرست تیم فوتبال پدیده عملکرد عباس راکی را به دلیل اضافه وزن فوق العاده ضعیف توصیف کرد.

بادامکی: امکان ندارد داور در تست‌ها قبول شده باشد

به گزارش "ورزش سه"، حسین بادامکی سرپرست تیم فوتبال پدیده در پایان دیدار برابر نساجی مازندران که با شکست یک بر صفر تیمش همراه شد، ضمن انتقاد شدید از شرایط بدنی عباس راکی داور مسابقه و عملکرد او در طول بازی، در میکسدزون خبری گفت: بازی مشکلی نداشت ولی داور فوق العاده کیفیت بازی را کم کرد. به نظرم این داور با اضافه وزنی که دارد، امکان ندارد در تست ها قبول شده باشد. اگر جی پی اس داشت، مشخص می شد چقدر دویده است. سه در سه متر دویدن که دیگر ... فکر می کنم داور باید بیشتر تلاش کند. از صحنه ها دور بود و یک صحنه هم در آخر بازی به نفع ما در هجده حریف مشکوک بود و سوت نزد.


بادامکی جمع بندی کرد: به نظرم بیشتر داور باعث شد که نیمکت دو تیم عصبانی بشوند و انتخابش برای این بازی حساس عجیب بود.


حسین بادامکی در واکنش به این سوال که شانش پدیده برای گرفتن سهمیه اسیایی دور شد، اضافه کرد: سهمیه یک مسئله است ولی ما باید بیاییم تلاش کنیم. شما کیفیت زمین را هم ببینید. این زمین به خود نساجی ضربه می زند. در نیمه اول ما یک مقدار به خاطر ناآشنایی با زمین شرایط سختی داشتیم ولی نیمه دوم خوب بودیم. داور به نظرم در نتیجه بازی تاثیرگذار بود. همه خطاها را به نفع پدیده سوت می زد و همین باعث در دقایق پایانی بازی به جنجال کشیده شود.


سوال بعدی از بادامکی در مورد اسم تیم بود که او بیان کرد: پدیده هستیم و امروز هم به صورت رسمی اعلام کرد.


از بادامکی در مورد صحبت های نوازی علیه ساکت در نشست خبری پرسیدند که او در واکنش به این موضوع گفت: ببینید من صحبت های آقای نوازی را نشنیده ام و باید کامل در جریان نیستم. امروز می توانست آخر قشنگی داشته باشد ولی این اتفاقات متاسفانه رخ داد.

دیدگاه‌ها