کد خبر : 1767777 | 23 تیر 1400 ساعت 09:28 | 12.6K بازدید | 1 دیدگاه

چکه سما در استادیوم وطنی؛ تکرار شد

نساجی با شکست پدیده در استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر 29 امتیازی شد و 6 امتیاز از منطقه خطر فاصله گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، از قبل قابل پیش بینی بود با روند امتیاز گیری نساجی با ساکت الهامی قا ئمشهری ها در لیگ برتر ماندنی اند و چه بسا در هفته های باقی مانده با ادامه این روند به جایگاه بهتری در جدول رده بندی دست یابند. البته این موضوع از پیش هم توسط نساج ها تاکید می شده؛ اینکه می خواهیم در جدول رده بندی به رتبه تک رقمی دست پیدا کنیم. 

 

در پایان بازی نساجی – پدیده بار دیگر شاهد رقص چکه سما بازیکنان نساجی بودیم؛ در بطن این حرکات موزون و محلی بازیکنان مازنی نساجی قرار داشتند. حسن نجفی – احسان قهاری و ... البته بازیکنان غیر بومی نساجی همانند رضا دهقانی که اصفهانی است در هفته های اخیر و با دیدن بردهای مکرر نساجی رقص چکه سما را یاد گرفته و با هم تیمی های مازندرانی همراهی می کند. 

 

حیف از کووید 19 که هنوز رخت نشسته. در چنین روزهایی در استادیوم شهید وطنی جای تماشاگران پرتعداد و دوست داشتنی نساجی خالی است؛ آنهایی که در خیلی از هفته های این فصل به خاطر امتیازاتی که نساجی از دست داد خون و دل خوردند و برایشان سخت بود نساجی عمرش در لیگ برتر کوتاه باشد، به خصوص که 24 سال برای بازگشت به سطح اول فوتبال کشور صبر کرد. 

 

لقب شهر خسته دیگر برازنده قا ئمشهر و نساجی نیست. نساجی برای ماندن جانانه جنگید و این نبرد هم چنان ادامه خواهد داشت. اکنون همه شکست ها و امتیازاتی که نساجی از دست داد در یاد و خاطره ها نیست. امروز هم از بازی های خوب نساجی حرف می زنند. از بردهای خوبی که به دست می آورد و از بازگشت به روزهای خوب. این نساجی اگر در ادامه هم حمایت شود حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. رقص چکه سما نساج ها باز هم قابل تکرار در استادیوم شهید وطنی است. وقت آن است که نساجی از این پس برای ماجراجویی در لیگ برتر برنامه ریزی کند. فوتبال مازندران و نساجی لیاقتشان چیزی بالاتر از ماندن در جدول رده بندی بازی ها است.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها