کد خبر : 1767785 | 23 تیر 1400 ساعت 10:49 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

امیر مهدی از خانواده جانملکی؛ مدافع امتیاز آور

زننده گل سه امتیازی نساجی در دیدار با پدیده کسی نبود جز امیر مهدی جانملکی؛ مدافعی که پیش تر در سایپا بازی می کرد و برای اینکه شانس بازی در لیگ برتر را به دست بیاورد ابتدای فصل پیراهن نساجی را برتن کرد.

امیر مهدی از خانواده جانملکی؛ مدافع امتیاز آور

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع که از خانواده جانملکی های فوتبال است در زمان مربیگری وحید فاضلی و مجید جلالی شانسی برای حضور در ترکیب پیدا نکرد؛ شاید به این دلیل که در پست مدافع میانی به میدان می رفت و اگر مرتکب اشتباه می شد برای او گران تمام می شد. اما ساکت الهامی در سخت ترین روزهای نساجی او را به میدان فرستاد و به نظر می رسد چنان اعتماد به نفسی به این بازیکن جوان داده که روی ضربات ایستگاهی در جستجوی گل است. گل او در بازی با پدیده را نمی توان یک اتفاق بر شمرد به این خاطر که امیر مهدی پیش ازاین هم برای نساجی گل زده بود. 

 

مدافع امتیازآور نساجی در دوره مربیگری فرهاد پورغلامی در تیم ملی جوانان یکی از بازیکنان اصلی این تیم بود و می تواند در آینده هم برای تیم ملی امید بازی کند. اما نمی توان منکر شد راهیابی به ترکیب ثابت نساجی و گل زنی برای تیم مازنی در لیگ برتر برای او یک موفقیت بزرگ بشمار می رود. عملکردی که بدون شک می تواند او را به جایگاه بالاتری در فوتبال ایران برساند. 

 

آخرین جانملکی فوتبال ایران علی جانملکی بود که سال های سال در قلب خط دفاعی تیم پاس تهران به میدان می رفت و انصافا یکی از بازیکنان بدون حاشیه فوتبال ایران بود. امیر مهدی بدون شک با استفاده از تجربیات عمویش می تواند روزهای موفقی را در فوتبال ایران سپری کند. به خصوص که با اعتماد از سوی ساکت الهامی مواجه شده است.

 

دیدگاه‌ها