کد خبر : 1767794 | 23 تیر 1400 ساعت 10:25 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

خطاب داور به ربیعی؛ آقای مربی آرام باش

محمد ربیعی در اولین فصل حضور در لیگ برتر به همراه مس رفسنجان کارنامه قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت؛ به این بهانه که تیم او خطر سقوط به دسته پایین تر را حس نمی کند.

خطاب داور به ربیعی؛ آقای مربی آرام باش 

به گزارش "ورزش سه"، تجربه هفته های سپری شده محمد ربیعی را به مربی باتجربه تری تبدیل کرده؛ حتی در اعتراضاتی که به داور داشت. اتفاقی که در بازی با پیکان هم شاهد آن بودیم و داور برای آرام کردن سرمربی جوان مس مجبور به دادن اخطار به او شد. هر چند لحن و ادبیات محمد ربیعی با داوران همیشه با احترام بوده اما داوران اعتراض به امر قضاوت را از سوی مربیان خطا می دانند و این چنین است که سعی می کنند با دادن کارت زرد مربی را دعوت به آرامش کنند. 

 

فشارها روی نیمکت و عدم اطمینان مربیان از نیمکتی که روی آن می نشینند تیم ها و مربیان ما را نتیجه گرا کرده و گاها فشارهایی که به این خاطر تحمل می کنند، موجب می شود از کوره در روند و به داور اعتراض کنند. البته اشتباهات داوری در نبود VAR مزید بر علت شده که مربیان از طریق گفتگو در پی دادخواهی باشند. در صورتی که اگر کمک داور وید ئویی به استادیوم های ایران بیاید مربی اطمینان خاطر پیدا می کند اگر داور مرتکب اشتباه شود کسی آن بالا هست که اشتباه داور را تصحیح کند. بدون شک عدم اعتراض بازیکنان و مربی در جریان بازی به داور مسابقه فوتبال را تماشایی تر خواهد کرد چون آنوقت بازیکن همه ذهنش را به بازی می دهد و مربی هم به جای درگیری با داور بازی را دنبال می کند و با بازیخوانی می تواند روی بازی تاثیر بیشتری داشته باشد. 

 

نکته جالب اینکه در این مسابقه داور ابتدا صحبت های محمد ربیعی را شنید و بعد به او کارت زرد نشان داد که این کار موجب شد تا سرمربی جوان مس بهتر تصمیم داور را بپذیرد. در حالی که برخی از داوران تا اعتراض را می شنوند بلافاصله کارت زرد نشان می دهند.

 

1622891

دیدگاه‌ها