کد خبر : 1767806 | 23 تیر 1400 ساعت 11:04 | 47.5K بازدید | 0 دیدگاه

این مهاجم خسته نمی‌شود!(عکس)

مهاجم با تجربه نساجی مازندران نمایش درخشانی مقابل پدیده داشت و فقط در گلزنی برابر حریف مشهدی ناکام بود.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران با وجود اینکه شب گذشته نمایش سراسر هجومی مقابل پدیده داشت و تا لحظات پایانی حملات خطرناکی ایجاد کرد، اما تنها یک مهاجم نوک داشت که همان یک نفر به اندازه دو بازیکن برای تیمش می‌دوید تا بتوانند حریف مشهدی را در عقب زمین نگه دارند و اجازه حملات جدی ندهد.


 
کریم اسلامی که ازجمله مهاجمان با تجربه فوتبال ایران به شمار می‌رود، مثل همیشه در خط حمله نساجی مقابل پدیده حضور داشت و اگرچه در زدن گل ناکام بود، اما سه شوت در چارچوب زد که واکنش‌های خوب میلاد فراهانی اجازه نداد این مهاجم موفق به گلزنی برابر شاگردان رحمتی شود.

 

1622908

 

اسلامی پس از نمایش موثر و درخشانی که هفته قبل در گرمای آبادان مقابل صنعت نفت داشت و ستاره تیمش بود، دیشب هم یکی از بهترین بازی‌های فصل خود را مقابل پدیده به نمایش گذاشت تا تیمش را در پیروزی ارزشمندی که احتمالا حکم بقای‌شان در لیگ برتر را امضاء کرد، نقش داشته باشد.

این مهاجم که یک فرار سریع و پاس دقیق هم به رضا دهقانی داد، در صورت دقت این بازیکن می‌توانست مقابل پدیده هم پاس گل بدهد ولی این اتفاق برای او رخ نداد تا در نهایت با وجود عملکرد موثر بدون گل و پاس گل این بازی را پشت سر بگذارد.

 

1622909

دیدگاه‌ها