کد خبر : 1767815 | 23 تیر 1400 ساعت 11:41 | 27.4K بازدید | 4 دیدگاه

لباس کایسری اسپور بر تن مجید حسینی(عکس)

مدافع ایرانی کایسری اسپور نخستین تمرین خود با این تیم را انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، سید مجید حسینی پس از سه سال حضور پیاپی در ترابزون اسپور و تجربه بازی برای این تیم در سوپر لیگ ترکیه و رقابت‌های اروپایی، با اتمام قراردادش تصمیم به جدایی گرفت و پیشنهاد این باشگاه برای تمدید را رد کرد تا تیم جدیدی را برای ادامه فعالیت ورزشی خود انتخاب کند.

 

این مدافع ایرانی در سه فصل اخیر شرایط مطلوبی از نظر بازی نداشت و با وجود اینکه پس از رسیدن به ترکیب ترابزون اسپور نمایش خوبی ارائه می‌کرد، دوباره نیمکت‌نشین می‌شد یا به‌عنوان یار جانشین به زمین می‌رفت تا این وضعیت موجب شود سید مجید حسینی به تیم دیگری در ترکیه برود.

 

سید مجید حسینی که شایعات زیادی درباره حضورش در فوتبال قطر و حتی بازگشت به ایران شنیده می‌شد، در نهایت کایسری اسپور، یکی از تیم‌های سوپر لیگ ترکیه را انتخاب کرد تا فصل ۲۲-۲۰۲۱ را همراه با این باشگاه آغاز کند.

 

این ملی‌پوش ایرانی که پس از رقابت‌های انتخابی جام جهانی به ترکیه سفر کرد و با کایسری اسپور قرارداد بست، در تمرین روز گذشته این تیم حضور یافت تا رسما باشگاه جدید او مشخص شود.

البته باشگاه کایسری اسپور هنوز تصویر عقد قرارداد با سید مجید حسینی را در سایت و صفحات مجازی خود منتشر نکرده ولی به نظر می‌رسد طی یکی، دو روز آینده این اتفاق بیفتد چراکه مدافع ایرانی تمریناتش را هم با این باشگاه آغاز کرده است.

 

1622917

دیدگاه‌ها