کد خبر : 1768063 | 24 تیر 1400 ساعت 15:00 | 26.3K بازدید | 4 دیدگاه

در جواب دویچه وله؛

پاسخ جالب توماس مولر به سوال توییتری (عکس)

توماس مولر، ستاره با تجربه تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، با استفاده از شوخ‌طبعی خود پاسخ جالبی به سوال خبرگزاری دویچه وله در تویتر داده است.

پاسخ جالب توماس مولر به سوال توییتری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیزدهم جولای سالگرد قهرمانی سال 2014 آلمانی در جام جهانی بود. آلمان در جام جهانی برزیل در سال 2014 با هدایت یوآخیم لوو ضمن اینکه با شکست 7-1 برزیل یکی از شگفتی های جهان فوتبال را رقم زد، در نهایت با تک گل ماریو گوتزه توانست رویاهای آرژانتین برای قهرمانی جهان با لیونل مسی را نقش بر آب کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در سالگرد این قهرمانی خبرگزاری دویچه وله در توییتر خود با انتشار تصویری از آن فینال به یادماندنی باری ژرمن ها، پرسیده: "وقتی آلمان جام جهانی 2014 را برد کجا بودید؟"

توماس مولر، ستاره شوخ طبع آلمانی، نیز در پاسخ نوشته: "در زمین"

 

1623342

 

این کامنت مولر حتی بیش از توییت اصلی دویچه وله لایک و ریتوییت شده و بازخورد گرفته است.

مولر به تازگی و برای رقابت های یورو 2020 بار دیگر به تیم ملی دعوت شده بود، اما بازگشت این ستاره کهنه کار آنطور که امید داشت پیش نرفت و آلمان با پذیرفتن شکست 2-1 برابر انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی یورو حذف شد.

مولر در این بازی فرصت داشت تا در یک موقعیت تک به تک دروازه سه شیرها را باز کند و کار را به تساوی بکشاندف اما این فرصت را از دست داد تا از سوی بسیاری مقصر حذف مانشافت لقب بگیرد و خودش نیز از آن لحظه به عنوان لحظه ای حسرت بار که دیگر در خواب و بیداری او را رها نخواهد کرد، یاد کند.

با این وجود به نظر می رسد که این ستاره دوست داشتنی بایرن مونیخ و آلمان بالاخره توانسته تلخی حذف از یورو را فراموش کند و شوخ طبعی خاص خودش را دوباره به دست آورده است.

دیدگاه‌ها