کد خبر : 1768140 | 24 تیر 1400 ساعت 23:21 | 96.4K بازدید | 27 دیدگاه

دوست داشتم دوربین‌های فوتبال برتر و شب‌های فوتبالی اینجا نباشد

گل‌محمدی: مطهری بدون شک باید اخراج می شد

سرمربی پرسپولیس با اعلام اینکه دو تیم بازی پایاپای را ارائه داده اند، مدعی شد که مهاجم استقلال باید در دقیقه 14 از زمین بازی اخراج می شد.

گل‌محمدی: مطهری بدون شک باید اخراج می شد

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از شکست برابر استقلال و حذف از رقابت های جام حذفی، در نشست خبری پس از بازی گفت: خیلی دوست داشتم که دوربینی از طرف برنامه های فوتبال برتر و شب های فوتبالی اینجا نباشد تا راحت تر صحبت کنیم. حضور مجریان رنگی و تحملشان برای ما سخت است. در هر صورت اگر صحبت نکنیم، خیلی ها زوم کردند تا کار را برای ما مشکل کنند و از جاهای مختلف فشار بگذارند که چرا صحبت نکردیم.


سرمربی سرخپوشان ادامه داد: از همه چیز خبر داریم و دوست داشتیم تا دوست عزیزمان آقای دانیال اینجا باشد و کنفرانس را مدیریت کند ولی نیروهایی وجود دارد که این مشکلات را به وجود می آورند.


وی گفت: در مجموع بازی متعادلی بود و هم تیم ما و هم تیم حریف محتاطانه بازی کردند.  موقعیت های زیادی روی دروازه ها به وجود نیامد و در هر صورت ضربات پنالتی هم تعیین کننده تیم صعود کننده بود. در ضربات هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد و ضربات بهتری بزند می تواند برنده شود و استقلالی ها اینکار را انجام دادند. به هر دو تیم خسته نباشید و خدا قوت میگویم.

 

 

 


گل محمدی با انتقاد از برنامه ریزی های سازمان لیگ گفت: ما امسال مسیر خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم. 14 ماه است که تمرین و مسابقه می دهیم و متأسفانه این برنامه ریزی طوری است که تیم های اروپایی لیگشان و حتی رقابت های یورو تمام شده ولی ما هنوز هم که هنوز است مسابقات را برگزار می کنیم و در حال وارد شدن به ماه پانزدهم هستیم.


سرمربی پرسپولیس با تشکر از شاگردانش اضافه کرد: برای بازیکنان و تیم سخت است بخصوص تیم ما که باشگاه های آسیا را در پیش داشت و روزهای خیلی سخت و سنگینی را پشت سر گذاشتیم. از تک تک بچه ها تشکر می کنم بخاطر این همه انگیزه ای که داشتند و توانستند تیم را به این مرحله برسانند.

 


او با اشاره به اینکه پرسپولیس شانس نخست قهرمانی در لیگ بیستم است، گفت: در لیگ برتر شانس اول قهرمانی هستیم و با توجه به 3 بازی که در پیش داریم باید تمام تمرکزمان روی این 3 بازی باشد تا بتوانیم امتیازات کامل را جمع کنیم و قهرمان شویم.


گل محمدی در پایان و درباره داوری علیرضا فغانی نیز گفت: داوری در مجموع واقعا عالی بود و ایشان خیلی خوب قضاوت کردند. ولی صحنه ای در دقیقه 14 رخ داد که آن چیزی که من دیدم، آقای مطهری بدون شک باید اخراج می شد. ولی فکر می کنم در مجموع آقای فغانی و تیمش خوب قضاوت کردند. بعضی از کارشناسان تا جایی که من دیدم اذعان داشتند که آقای مطهری باید اخراج می شد.

 

1623563

دیدگاه‌ها