کد خبر : 1768282 | 25 تیر 1400 ساعت 16:31 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت فغانی نشان دهنده دید باز است؛

علیزاده: مجیدی و استقلال مزد زحماتشان را گرفتند

پیشکسوت فوتبال ایران از بازگشت علیرضا فغانی به لیگ ایران و قضاوت در دربی ابراز خشنودی کرد.

علیزاده: مجیدی و استقلال مزد زحماتشان را گرفتند

به گزارش ورزش سه، علی علیزاده که سابقه حضور در دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارد در مورد پیروزی آبی پوشان در دربی حذفی به خبرنگار ما گفت: جا دارد به فرهاد مجیدی تبریک بگویم که کار بزرگی کرد و تیمش بازی مالکانه ای را به نمایش گذاشت و  نتیجه هم گرفت. استقلال توانسته به شرایط خوب برگردد و در کنار پرسپولیس قوی باشد. استقلال و پرسپولیس اگر قوی باشند لیگ با کیفیت تری داریم. استقلال عملکرد بسیار خوبی داشت.

 

پرسپولیس تنها تیمی است که خط جلو وحشتناکی دارد ولی در این بازی همان طور که مشاهده کردید موقعیت های خیلی زیادی نداشتند. هرچند که ناگفته نماند پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و مهره های خوبی دارد ولی من فکر می کنم بردی که برای استقلال اتفاق افتاد مزد زحمات آقای مجیدی و شاگردانش در ۷ هفته اخیر بود که واقعا تلاش کرد و به نتیجه هم رسید.


او در مورد اینکه چرا استقلال مقابل پرسپولیس در حذفی موفق است اما در لیگ برعکس است ادامه داد: من به این موضوع اعتقادی ندارم. مشکلاتی که استقلال در ۳,۴ سال اخیر داشته خیلی زیاد بوده. اگر از لحاظ امکانات و بودجه ای به استقلال می رسیدند هیچ چیز کمتر از پرسپولیس نداشت ولی فرهاد مجیدی در این چند وقت جور بقیه را کشیده و تیمش هم نتیجه گرفته است.


بازیکن سابق سرخابی ها در مورد قضاوت علیرضا فعانی بعد از چند وقت در ایران و دربی حساس حذفی عنوان کرد: داوری بسیار خوبی بود. ما داوران خوبی هم در ایران داریم ولی خوشحالم که آقای فغانی به ایران برگشت و داوری خوبی انجام داد‌. این موضوع نشانگر دید باز فدراسیون فوتبال است. خوشحالم که آقای عزیزی خادم با دیدی پاک اتفاقات منفی که قبلا رقم خورده را تبدیل به اتفاقات مثبت کرده است.


علیزاده که در حال حاضر قائم مقام باشگاه مس رفسنجان است در مورد شرایط این تیم افزود: خدا را شاکریم که توانستیم به اهدافمان‌ برسیم. چون ما یک هدف سه ساله را برنامه ریزی کردیم که امسال مس را حفظ  و سال دوم بتوانیم به رتبه خوبی دست پیدا کنیم و سال سوم به کسب سهیمه آسیایی فکر کنیم و به هدفمان تا به این جا کار  رسیدیم. هر تیمی که در ۶ سال اخیر به لیگ برتر صعود کرده یا سقوط کرده یا دست و پا می زده که سقوط نکند ولی ما موفق شدیم نتایج قابل قبولی بگیریم و جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم و از همه مهم تر  شخصیت خوبی به تیم بدهیم. سال گذشته هر بازیکنی قصد داشت  به رفسنجان بیاید با اکراه این کار را انجام می داد ولی الان خیلی از بازیکنان تمایل دارند به مس رفسنجان بیایند‌. مس رفسنجان به تیم قابل احترامی تبدیل شده. هرچند امسال کار ما سخت تر است و انشاالله بتوانیم به اهدافمان برسیم.

دیدگاه‌ها