کد خبر : 1768288 | 25 تیر 1400 ساعت 17:25 | 108.8K بازدید | 19 دیدگاه

PSG دست بردار نیست؛ حمله برای 2 خرید بزرگ

پی اس جی که تاکنون عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته، اکنون قصد جذب دو ستاره فرانسوی را دارد.

PSG دست بردار نیست؛ حمله برای 2 خرید بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته بود که پی اس جی در رقابت با بارسلونا توانست جینی واینالدوم را جذب کند. باشگاه پاریسی به ریاست ناصر الخلیفی ستاره هلندی لیورپول را به عنوان بازیکن آزاد جذب کرد. سپس نوبت به اشرف حکیمی، سرخیو راموس و جیجو دوناروما رسید.

پی اس جی که قصد دارد بهترین تیم ممکن را برای فصل بعد ببندد و بالاخره به طلسم ناکامی هایش در لیگ قهرمانان پایان دهد، اکنون به دنبال دو شکار بزرگ دیگر است.

 

 

1619815

 

 

طبق ادعای لوپاریزین، پل پوگبا و تئو هرناندز دو ستاره فرانسوی، مد نظر پی اس جی قرار گرفته اند.

پوگبا برای منچستریونایتد بازی می کند و تا 2022 قرارداد دارد و تئو نیز که زمانی برای رئال بازی می کرد و اکنون مدافع چپ ثابت و تاثیرگذار میلان است، اخیرا قراردادش را تا 2025 تمدید کرده است.

 

 

1571126

 

 

پوگبا تمایلی برای تمدید ندارد و رئال و یوونتوس را نیز علاقه مند به خود می بیند. ستاره فرانسوی می تواند یک سال دیگر صبر کند و به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم بعدی خود شود یا یونایتد برای اینکه او را رایگان از دست ندهد، همین تابستان متقاعد به واگذاری اش شود.

تئو نیز که در یورو 2020 غایب بود و به تیم ملی فرانسه دعوت نشد، بی میل نیست راهی پی اس جی شود تا بیشتر مورد توجه دیدیه دشان سرمربی فرانسه قرار بگیرد. بدون شک جذب این دو بازیکن، پی اس جی را قدرتمندتر از همیشه و یک مدعی جدی برای فتح لیگ قهرمانان خواهند کرد.

دیدگاه‌ها