کد خبر : 1768294 | 25 تیر 1400 ساعت 17:21 | 34.5K بازدید | 2 دیدگاه

فرشیدی که این بار چیپ نزد (عکس)

فرشید اسماعیلی یکی از زیباترین پنالتی های شب گذشته شهرآورد استقلال و پرسپولیس را وارد دروازه حامد لک کرد.

فرشیدی که این بار چیپ نزد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرشید اسماعیلی روز خوبی را مقابل پرسپولیس سپری کرد. او که در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار خوبی داشت، دچار آسیب دیدگی شد و چند بازی استقلال را از دست داد. البته مسائل حاشیه ای و اختلافات او با مدیریت باشگاه نیز باعث تأخیر در بازگشت او به تمرینات تیم شد.


فرشید پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود، به تمرینات بازگشت و در چند دیدار به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین مسابقه شد تا اینکه او در بازی قبل مقابل سایپا از ابتدا در ترکیب آبی پوشان به میدان رفت و خودش را برای دربی آماده کرد.

 

1623842


فرشید روز گذشته در میانه میدان به همراه رضاوند روز بسیار خوبی را پشت سرگذاشتند. نگاهی به آمار پاس های اسماعیلی خود گواه بر این موضوع است. جایی که هافبک شیرازی آبی پوشان توانست 93 درصد پاس هایش را با سلامت به مقصد برساند.


علاوه بر این، اسماعیلی 3 بار شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد ولی به نتیجه نرسید. او 3 شوت به سمت دروازه لک زد که یک مورد آن در چارچوب بود. اسماعیلی همچنین 3 بار با دریبل بازیکنان حریف از آنها عبور کرد و 3 تکل موفق نیز به ثبت رساند.


نکته مهم بازی اسماعیلی، پنالتی بسیار زیبایی بود که او وارد دروازه لک کرد. فرشید که در دربی شماره 90 و در لیگ هجدهم با آن پنالتی چیپ معروفی که از بالای دروازه به بیرون فرستاد حسابی زیر فشار هواداران خودی و رقیب قرار گرفته بود، این بار ریسک نکرد و توپش را به طاق دروازه چسباند.


در آن شهرآورد که در دور برگشت لیگ هجدهم برگزار شد، پرسپولیس با گل نوراللهی از آبی پوشان پیش افتاده بود تا اینکه اسماعیلی توانست یک پنالتی برای تیمش بگیرد. در حالیکه افرادی همچون پاتوسی، منشا، گونکالوس و... قصد داشتند تا ضربه پنالتی را به سمت دروازه بیرانوند بزنند، اما اسماعیلی پشت این توپ ایستاد و با ضربه ای چیپ که ارتفاع بسیار زیادی داشت، توپش را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

 

1623841


اسماعیلی تا مدت ها تحت تأثیر آن پنالتی بدشگون بود ولی در بازی روز گذشته با کسب تجربه، ضربه اش را به بهترین شکل ممکن به گل تبدیل کرد. نکته جالب توجه، ایستادن حامد لک سنگربان پرسپولیس سرجاش بود. اینگونه به نظر می رسد که لک تصور کرده اسماعیلی یک بار دیگر شانسش را برای زدن پنالتی چیپ برابر پرسپولیس امتحان می کند ولی فرشید آبی ها با درس عبرت از چیپ قبلی، ضربه اش را به شکل محکمی به طاق دروازه پرسپولیس کوبید. فرشید یکی از پنالتی های مهم تیمش را وارد دروازه کرد و در ادامه نیز شاهد پیروزی تیمش بود.

دیدگاه‌ها