کد خبر : 1768365 | 26 تیر 1400 ساعت 08:05 | 26.2K بازدید | 3 دیدگاه

شادی دیوانه وار نکونام و آذری (عکس)

ثانیه هایی بعد از مهار پنالتی جلال الدین علی محمدی توسط محسن فروزان؛ سعید آذری – مدیر عامل و جواد نکونام – سرمربی چه دیوانه وار شادی می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی برای فولادی ها یک موفقیت بزرگ بود چرا که سپاهان را شکست دادند و از همه مهمتر این صعود یعنی دو گام مانده به جام. جامی که نه به اندازه لیگ برتر اما در جای خود ارزشمند است و از همه مهمتر منجر به حضور دوباره تیم در لیگ قهرمانان آسیا می شود. 

 

و البته سعید آذری و جواد نکونام در هفته های اخیر فشارهای زیادی را تحمل کردند. حذف از بازی های لیگ قهرمانان آسیا و در ادامه از دست دادن چند امتیاز در لیگ برتر موجب انتقاد از جواد نکونام شده بود که این فعل و انفعال موجب استوری مشترک از سوی بازیکنان فولاد شد. خلاص شدن از همه این دردها این چنین برای فولادی ها شادی آور است. در ابتدا برای سعید آذری و در ادامه جواد نکونام چرا که آنها همیشه مورد پرسش و پاسخ به خاطر امتیازات از دست رفته قرار می گرفتند. 

 

1623954

 

قهرمانی فولاد در جام حذفی؛ این رویایی است که می تواند از سوی تیم و جواد نکونام جدی گرفته شود. فولاد – گل گهر – استقلال و یکی از دو تیم ملوان و خیبر خرم آباد. فولادی که از سد سپاهان تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر عبور کرده دیگر نباید از جدال با تیم های باقی مانده در جام حذفی ابایی داشته باشد. هر چند که سختی مسیر ادامه دارد. آیا این شادی ها ادامه پیدا می کند؟ به طور حتم سعید آذری و جواد نکونام برنامه اشان این است که این شادی ها منجر به فتح جام شود تا اینکه در مستطیل سبز چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. برد سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی آنقدر ارزشمند است که فعلا این شادی در خاطرات ذخیره شود. آنها با همه چالش ها به مسیر ادامه می دهند.

 

1623953

دیدگاه‌ها