کد خبر : 1768457 | 26 تیر 1400 ساعت 13:27 | 41.9K بازدید | 2 دیدگاه

هوادار ایتالیا و یادبود متفاوت خطای کیه لینی (عکس)

تصویر خطای جورجییو کیه لینی روی بوکایو ساکا مورد توجه هواداران تیم ملی ایتالیا قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک هفته پیش تیم ملی ایتالیا پس از کسب تساوی 1-1 در ورزشگاه ومبلی برابر انگلیس، در ضربات پنالتی این تیم را مغلوب کرده و فاتح یورو 2020 شد. در اواخر مسابقه بود که جورجیو کیه لینی از بوکایو ساکا دریبل خورده و برای تبدیل نشدن این حرکت به موقعیتی خطرناک برای تیم ملی انگلیس، لباس این بازیکن جوان را کشید. این صحنه به شدت مورد توجه کاربران در شبکه های اجتماعی قرار گرفته و شوخی های بسیاری با آن شده است. البته هواداران انگلیسی از خطای کیه لینی به شدت عصبانی شدند و حتی کارزاری مبنی بر تکرار دوباره دیدار فینال به راه انداخته و معتقدند کاپیتان تیم ملی ایتالیا مستحق دریافت کارت قرمز بوده است.

 

حالا این صحنه تبدیل به تتوی روی بازوی یکی از طرفداران ایتالیا شده است. البته این هوادار خوش ذوق ایتالیایی تصویر جام قهرمانی یورو 2020 را نیز به صحنه اضافه کرده و در واقع این تتو به گونه ای به نظر می رسد که انگار با خطای کیه لینی، جام از دست بوکایو ساکو و تیم ملی انگلیس رها شده است.

 

بوکایو ساکو که در جریان مسابقه عملکرد خوبی از خود ارائه داده بود، در ضربات پنالتی ناکام ماند و جیجی دوناروما با مهار ضربه این بازیکن 19 ساله باعث شد تیم ملی ایتالیا بعد از نیم قرن دوباره قهرمانی در جام ملت های اروپا را تجربه بکند.

 

1624071

دیدگاه‌ها