کد خبر : 1768510 | 26 تیر 1400 ساعت 18:12 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیام نوله برای تنیسور خردسال ژاپنی

جوکوویچ: نمی‌توانم دوست کوچکم کوجیرو را ناامید کنم

مرد شماره یک تنیس جهان اعلام کرد که در بازی‌های المپیک توکیو شرکت می‌کند.

جوکوویچ: نمی‌توانم دوست کوچکم کوجیرو را ناامید کنم

به گزارش "ورزش سه" تنیسور ۳۴ ساله صرب بعد از شک و تردیدهای زیاد بالاخره تصمیم نهایی خود را گرفت و اعلام کرد برای حضور در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان عازم توکیو خواهد شد.

 

 او روز گذشته با انتشار توئیتی به زبان صربستانی در صفحه رسمی خود ضمن تائید این مطلب نوشت: «با افتخار همراه با کاروان صربستان به سمت توکیو بار سفر را خواهم بست. من برای کسب درخشان ترین مدال در میادین المپیک حاضر می شوم. برای بازی برای کشورم صربستان همیشه انگیزه دارم و در عین حال از لذت ویژه ای برخوردار است. من تمام تلاشم را خواهم کرد تا همه طرفدارانم را خوشحال کنم.»

 

 این در حالی است که او هفته گذشته پس از قهرمانی در ویمبلدون و کسب بیستمین گرند اسلم خود در نشست خبری پس از آن دیدار گفته بود در مورد حضور در المپیک مطمئن نیست.

 

جکوویچ همچنین ساعاتی قبل یک توییت دیگر با این مضمون نوشت که باز هم حاکی از آن دارد که طی روزهای آینده به کاروان صریستان در توکیو اضافه خواهد شد :« نمی توانم دوست کوچکم "کوجیرو" را ناامید کنم. من پروازم را برای توکیو رزرو کردم و با افتخار برای بازی های المپیک به کاروان صربستان خواهم پیوست.»

 

1624176

 

کوجیرو همان تنیسور خردسال ژاپنی است که یکی از طرفداران جکوویچ به شمار می رود. او پیش از این نیز برای این تنیسور خردسال توئیتی را منتشر کرده بود.

 

1624177

 

جوکوویچ که قهرمانی تمامی گرند اسلم‌ها، مسترزهای نه‌گانه، مسابقات فینال تور جهانی و دیویس کاپ و قهرمان سوم المپیک پکن 2008 را در کارنامه خود می‌بیند، حالا برای تکمیل کلکسیون افتخارات خود فقط مدال طلای المپیک را کم دارد.

 

نوله در حالی قرار است به توکیو برود که تاکنون حدود نیمی از ۵۰ مرد اول تنیس جهان از جمله "رافائل نادال"، "راجر فدرر" و "دومینیک تیم" به دلیل شرایط اضطراری که به خاطر ویروس کرونا ایجاد شده از حضور دربازی‌های المپیک کناره‌گیری کرده‌اند‌ و به نظر می‌رسد کار او برای تحقق تنها افتخار باقی‌مانده در کارنامه ورزشی‌اش ساده‌تر از همیشه باشد.

 

1624179

 

جوکوویچ که در سه گرند اسلم ابتدایی سال قهرمان شده است، حالا فرصتی تاریخی را پیش روی خود می‌بیند و می‌خواهد به‌عنوان اولین تنیس‌باز مرد تاریخ بدل شود که در طول یک سال قهرمانی در هر چهار گرند اسلم و مسابقات المپیک را تجربه می‌کند.

 

1624178

 

 

پیش‌ازاین "اشتفی گراف" تنیسور افسانه‌ای زن آلمانی در سال ۱۹۸۸ موفق به ثبت این رکورد شده، اما تاکنون هیچ تنیس‌باز مردی موفق به انجام آن نشده است.

 

 

دیدگاه‌ها