کد خبر : 1768629 | 27 تیر 1400 ساعت 11:32 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ برای دروازه‌بان اسپانیایی تازه آغاز شده؛

برای پس گرفتن شماره 1؛ دخیا تعطیلاتش را نیمه‌کاره گذاشت

داوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد، تعطیلات خود را کوتاه کرد و زودتر به منچستر بازگشت تا تمرینات پیش‌فصل خود را با هدف پس گرفتن پیراهن شماره یک یونایتد از دین هندرسون آغاز کند.

برای پس گرفتن شماره 1؛ دخیا تعطیلاتش را نیمه‌کاره گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا در طول 12 ماه گذشته افت عجیبی را تجربه کرد و پس از یک سری از نمایش های پراشتباه جایگاه خود درون دروازه شیاطین سرخ را به رقیب جوانش، دین هندرسون، واگذار کرد.

دخیا در طول رقابت های یورو 2020 نیز به نیمکت تیم ملی اسپانیا میخکوب شده بود و لوییز انریکه، سرمربی لاروخا، ترجیح داد تا در طول این تورنمنت از اونای سیمون درون دروازه استفاده کند.

انتظار می رفت که دخیا اوایل ماه آگوست به منچستر بازگردد اما او پس از تنها دو هفته تعطیلات ترجیح داد که تمرینات خود با باشگاه را شروع کند.

 

1624359

 

1624357

 

1624356

 

یکی از منابع نزدیک به باشگاه یونایتد به سان گفت: "داوید می خواهد تا دوباره آماده و سرحال برگردد. او راحت می توانست سه هفته استراحت کند اما می داند که هندرسون نیز به اندازه او مصمم است تا خودش را به سولسشر ثابت کند."

 

1624361

 

دین هندرسون اما مجبور شده بود مسابقات انگلیس در یورو 2020 را از خانه تماشا کند چرا که تنها چند روز پیش از آغاز این رقابت ها دچار مصدومیت از ناحیه لگن شده بود.

دروازه بان 24 ساله یونایتد پیشاپیش فصل جدید به تمرینات بازگشته و احتمالا همین موضوع باعث شده تا دخیا نیز تصمیم بگیرد تعطیلات خود را کوتاه کند.

 

1624360

 

دروازه بان اسپانیایی تصمیم دارد تا پیش از شروع فصل جدید با جلب نظر اوله گنار سولسشر، حضور خود درون دروازه شیاطین سرخ در اولین بازی فصل مقابل لیدز را تضمین کند.

دخیا فصل گذشته از اوج خود فاصله بسیار داشت و روزهای کابوس‌وارش با فاجعه شکست در ضربات پنالتی برابر ویارئال در فینال لیگ اروپا تکمیل شد.

دخیا نتوانست حتی یکی از 11 ضربه پنالتی ویارئال را بگیرد و ضربه پنالتی خودش را هم خراب کرد تا جام قهرمانی را دو دستی تقدیم شاگردان اونای امری کند.

 

1624354

 

او این فصل اما در ادامه تلاش های یونایتد برای کسب جام مشتاق است تا نقشی کلیدی در این تیم داشته باشد. شیاطین سرخ با جیدون سانچو، ستاره بروسیا دورتموند، به توافق رسیده اند و به نظر می رسد که رافائل واران، مدافع رئال مادرید، نیز در راه پیوستن به یونایتد است؛ دو بازیکنی که ممکن است قطعات گمشده پازل قهرمانی دخیا و یارانش باشند.

دیدگاه‌ها