کد خبر : 1768663 | 27 تیر 1400 ساعت 18:37 | 30.5K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو:

تعطیلی نوکمپ، بارسا به چه ورزشگاهی می رود؟

به دلیل بازسازی ورزشگاه نوکمپ بارسلونا احتمالا بازی های خود را باید در ورزشگاهی دیگر انجام دهد.

تعطیلی نوکمپ، بارسا به چه ورزشگاهی می رود؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا نیز مثل رئال مادرید به دنبال بازسازی ورزشگاه اختصاصی خود است. رئال زودتر دست به این کار زده و از مارس 2020 دیگر شاهد برگزاری بازی در سانتیاگو برنابئو نبوده ایم. رئال تعطیلی فوتبال در دوران قرنطینه کرونا را غنیمت شمرد و کار بازسازی را شروع کرد. تیم اول رئال نیز بازی های خود را در ورزشگاه دی استفانو برگزار کرده ولی باشگاه خوشبین است که بتواند از چند ماه دیگر به برنابئو برگردد.

 

 

1624419

 

 

طبق گزارش امروز نشریه موندودپورتیوو، بارسلونا نیز این روزها به تعطیلی نوکمپ و انتقال بازی های تیم اول خود به ورزشگاهی دیگر فکر می کند. 

چندی پیش خوان لاپورتا رئیس بارسا مذاکراتی با شهردار منطقه مونتوژوئیک بارسلون انجام داد تا بازی های بارسا در دوران تعطیلی نوکمپ به ورزشگاه المپیک مونتژوئیک منتقل شود اما این پروژه به دلایلی به بن بست خورده است.

نبود مترو برای انتقال هواداران بارسا به این ورزشگاه 60 هزار نفری، عدم وجود چمن هیبریدی در ورزشگاه، دور بودن این ورزشگاه و کم جمعیت بودن منطقه و مسائلی از این دست باعث شده تا مسئولان بارسا حالا به فکر انتقال بازی های تیم به ورزشگاه یوهان کرویف بیفتند. ورزشگاهی که سال 1929 تاسیس شد و در سال 1989 مورد بازسازی قرار گرفت و در فصول اخیر میزبان باری های تیم زنان بارسا و تیم دوم باشگاه بوده است.

 

 

1624418

 

 

ورزشگاه یوهان کرویف ظرفیتی 6 هزار نفری دارد ولی طبق تحقیقات صورت گرفته که البته هنوز نهایی نشده، می توان با تمهیداتی، ظرفیت آن را چند برابر کرد تا در صورت برگزاری بازی های بارسا، از لحاظ بلیت فروشی، ضرر زیادی به باشگاه تحمیل نشود. صحبت از افزایش ظرفیت به 50 هزار نفر در میان است.

از مشکلات دیگر این ورزشگاه پارکینگ کوچک آن است و نیز تنها راه جا به جایی تماشاگر جدای از وسیله نقلیه شخصی، استفاده از ترامواست.

 

 

1624423

دیدگاه‌ها