کد خبر : 1768844 | 28 تیر 1400 ساعت 13:19 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

تهامی مشاور عالی باشگاه فولاد شد (عکس)

سید ابراهیم تهامی در راستای ارج نهادن به پیشکسوتان فوتبال استان خوزستان و استفاده از تجربیات گرانبهای علمی و تجربی آنان، به عنوان مشاور عالی فوتبال باشگاه فولاد خوزستان منصوب شد.

به گزارش "ورزش سه"، سید ابراهیم تهامی در گفت وگو با رسانه باشگاه در این رابطه اظهار داشت: ابتدا باید از آقای نکونام تشکر کنم و برای ایشان آرزوی موفقیت در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی داشته باشم. همچنین یک تشکر ویژه از آقای آذری، مدیرعامل محترم باشگاه دارم که زحمات زیادی برای فولاد و فوتبال خوزستان کشیده‌اند و نتایج این دو فصل اخیر فولاد در رده‌های مختلف گواه آن است.


ملی‌پوش سابق فوتبال ایران و عضو سابق باشگاه فولاد خوزستان همچنین در خصوص حضورش در این باشگاه، گفت: خوشحالم که بالاخره یک نفر برای پیشکسوت ارزش قائل شد و کمکی به این قشر کرده است. البته این مورد قبلا با حضور آقای آذری در باشگاه فولاد خوزستان تبدیل به سیاست شده و حضور سید محمد علوی، حسین کعبی، ناجی بداوی، عزیز فریسات، میثم سلیمانی، لفته حمیدی، محمد عارف نیا و... از اقدامات قابل تحسین ایشان است.


تهامی با تقدیر از سیاست حمایتی باشگاه فولاد خوزستان نسبت به پیشکسوتان فوتبال، اظهار داشت: ای کاش همه مدیرهای ورزش استان اینگونه فکر می‌کردند و از پتانسیل پیشکسوتان فوتبال بهره می بردند. آقای آذری را از خودمان می‌دانم اما دوست داشتم این اقدام در سال های گذشته و قبل از مدیریت ایشان انجام می‌شد که متاسفانه نشد. طی این سالیان از دوستان و هم‌استانیانم انتظار کمک داشتم اما متاسفانه هیچ اقدامی نکردند. وی در ادامه افزود: فولاد خوزستان مسیر خودش را می‌رود و در اینجا نشان داده‌اند که بازی فقط برد و ورزش در مستطیل سبز نیست، بعضی اقدامات و فعالیت‌هایی در باشگاه فولاد انجام می‌شود که نشان داده باشگاه فولاد یک قهرمان واقعی است.

 

1624731


تهامی در انتها گفت: ان‌شاءالله این حضور ما باعث موفقیت برای باشگاه بزرگ فولاد باشد، وظیفه همه ما پیشکسوتان، هواداران و بزرگان فوتبال این است که از فولاد حمایت کنیم تا با همدلی و غیرت بچه ها و علم کادرفنی بتوانیم شادی‌ها را جشن بگیریم.

 

دیدگاه‌ها