کد خبر : 1768919 | 28 تیر 1400 ساعت 18:57 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان- فولاد؛ دوئل 6 امتیازی برای کسب سهمیه

پیکان و فولاد فرداشب جدال حساس و جذابی را با یکدیگر خواهند داشت.

پیکان- فولاد؛ دوئل 6 امتیازی برای کسب سهمیه

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و هشتم لیگ برتر سه شنبه در تهران میان پیکان و فولاد برگزار می شود. جایی که دو تیم بالانشین جدول رده بندی برای کسب 3 امتیاز دست به هر کاری خواهند زد.


در حال حاضر فولاد خوزستان با 39 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته و پیکان با 36 امتیاز رده نهم را در اختیار دارد. اگرچه فولاد و پیکان از نظر هزینه و شرایط سخت افزاری در لیگ بیستم قابل مقایسه نیستند اما شاگردان مهدی تارتار تاکنون توانسته اند مقابل تیم های بزرگ نتایج خوبی بگیرند و معادلات را برهم زده اند.


از این رو پیکان هم مثل فولاد شانس کسب سهمیه آسیایی را دارا است. بی تردید خودروسازان حالا که توانستند تا اینجای جدول رده بندی بالا بیایند در 3 مسابقه پایانی نیز برای برد و تصاحب جایگاه چهارم جدول تلاش خواهند کرد تا شاید با قهرمانی استقلال در جام حذفی چهارمین سهمیه آسیایی را به خود اختصاص بدهند.


از سوی دیگر فولاد با جواد نکونام هم روزهای خوبی را پشت سر گذاشتند و بعد از آنکه سال گذشته سهمیه آسیایی را به دست آورد امسال هم برای این عنوان تلاش خواهد کرد.


در این شرایط بازی پیکان و فولاد می تواند یک مسابقه 6 امتیاز برای دو تیم باشد و یکی از دیدارهای جذاب هفته های پایانی لیگ برتر لقب بگیرد.


گفتنی است؛ مسابقه پیکان و فولاد از ساعت 21:15 سه شنبه شب در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می شود.

 

دیدگاه‌ها