کد خبر : 1768941 | 28 تیر 1400 ساعت 20:47 | 20.3K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش رئیس اتلتیکو به احتمال بازگشت گریزمان

انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، به احتمال بازگشت آنتوان گریزمان به این تیم واکنش نشان داد.

واکنش رئیس اتلتیکو به احتمال بازگشت گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پشت سر گذاشتن دوفصل ناامید کننده در بارسلونا حالا به نظر می‌رسد که آنتوان گریزمان در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است. هواداران بارسا امیدوار بودند که ستاره فرانسوی جایگزین مناسبی برای نیمار باشد اما گریزمان هیچ گاه نتوانست انتظارات را برآورده کند.

 

در این بین طی روزهای گذشته شایعاتی در رابطه با احتمال معاوضه سائول نیگز و آنتوان گریزمان وجود داشته است. در همین راستا انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید، به احتمال بازگشت ستاره فرانسوی به واندا متروپولیتانو واکنش نشان داده و می‌گوید: " هیچ نظر خاصی در این باره ندارم. من از روند مذاکرات بی اطلاع هستم و حتی نمی‌دانم که آیا اصلاً مذاکراتی وجود داشته است یا خیر اما در عین حال فکر می کنم که به آن زمان که متوجه شوید چه اتفاقی رخ خواهد داد، خیلی نمانده است."

 

 

1620533

 

 

سرزو در ادامه گفت: " شما باید بدانید که در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد اما در مورد جذب آنتوان گریزمان باید بگویم که من چیزی نمی دانم و سوالی هم در این باره نکرده ام. همچنین در مورد سائول نیز نمی دانم که آیا لیورپول برای جذب او اقدام کرده یا خیر. ما دارای یک بخش مدیریت فنی هستیم که نسبت به همه چیز آگاهی دارند و کارهای درست را انجام می‌دهند."

 

رئیس اتلتیکو در واکنش به شایعات جدایی ژائو فلیکس نیز گفت: " او بازیکنان اتلتیکو مادرید محسوب می‌شود و با ما قرارداد طولانی دارد. ژائو فلیکس یکی از آینده دار ترین فوتبالیست های حال حاضر اروپا است."

 

 

1624739

دیدگاه‌ها