کد خبر : 1769040 | 29 تیر 1400 ساعت 09:32 | 34.7K بازدید | 9 دیدگاه

یری مینا:

من و مسی از تیم‌های ملی‌مان دفاع می‎‌کردیم

پس از برخوردی که بین یری مینا،ستاره کلمبیا، و لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین، در دیدار نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا پیش آمد، مینا می گوید که از مسی عصبانی نیست.

من و مسی از تیم‌های ملی‌مان دفاع می‎‌کردیم

به گزارش "ورزش سه"، یری مینا می گوید که به رغم برخوردی که در دیدار نیمه نهایی کوپا آمه ریکا با لیونل مسی داشت، او هیچ کینه ای از هم تیمی سابقش در بارسا به دل نگرفته است.

در انتهای دیدار نیمه نهایی کوپا آمه ریکا بین آرژانتین و کلمبیا که به ضربات پنالتی ختم شده بود، تنش بسیار بالا رفت و لیونل مسی و امیلیانو مارتینز، دروزاه بان آلبی سلسته، سخنان تمسخرآمیزی را خطاب به یری مینا بر زبان آوردند.

آرژانتین در آن بازی در ضربات پنالتی پیروز شد و در نهایت با شکست برزیل در فینال، پس از 28 سال جام قهرمانی در کوپا آمه ریکا را بالای سر برد.

 

در دیدار نیمه نهایی در 90 دقیقه آرژانتین و کلمبیا به تساوی 1-1 رسیدند و در ضربات پنالتی برای کلمبیا خوان کوادرادو و میگل بورخا توانستند پنالتی های خود را تبدیل به گل کنند. اما داوینسون سانچز و یری مینا به اندازه هم تیمی هایشان خوش شانس نبودند و دروازه بان آرژانتین ضربه پنالتی هر دو را گرفت.

 

1624963

 

مینا سومین پنالتی‌زن کلمبیا بود و پس از داوینسون سانچز او هم فقط توانست تماشا کند که امیلیانو مارتینز به زیبایی مانع از به ثمر رسیدن پنالتی اش می شود.

 

از دست رفتن ضربه پنالتی یری مینا اما برای مسی با خوشحالی زیادی همراه بود. کاپیتان آرژانتین در حالی که از شادی به هوا می پرید بارها رو به بازیکن ناکام کلمبیا فریاد زد: "حالا برقص! چرا حالا نمی رقصی؟ حالا برقص!"

 

اشاره مسی به واکنش یری مینا پس از گل کردن پنالتی اش در دیدار یک چهارم نهایی برابر اروگوئه بود که از شدت خوشحالی شروع به رقصیدن و پایکوبی کرد.

 

1620406

 

مینا در این باره گفت: "اتفاقی که با مسی افتاد چیزی است که هر دقیقه ممکن است اتفاق بیافتد، این فوتبال است. زمین گرد است و زندگی همیشه به شما شانس دوباره ای می دهد، اما من آرامم چون می دانم که لئو آدم فوق العاده ای است."

 

با وجود اتفاقی که بین او و مسی افتاد اما مینا می گوید که از احترام و تحسینش نسبت به مسی کاسته نشده است.

مینا افزود: "من او را در بارسلونا دیدم و از او به خاطر حمایتی که از من کرد متشکرم. من همیشه به او احترام خواهم گذاشت.

من مسی را به خاطر چیزی که هست تحسین می کنم. در زمان آن اتفاق ما هر دو از تیم های ملی خودمان دفاع می کردیم.

اگر می توانستم زندگی ام را برای تیم ملی ام بدهم، این کار را می کردم، اما اتفاقی که افتاد در زمین بازی باقی ماند و چیز دیگری در این باره وجود ندارد."

 

دیدگاه‌ها