کد خبر : 1769199 | 29 تیر 1400 ساعت 21:23 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

دورتموند علاقه‌ای به مهاجم نیمکت‌نشین چلسی ندارد

اتلتیک مدعی شد باشگاه دورتموند هیچ علاقه ای به جذب تامی آبراهام ندارد.

دورتموند علاقه‌ای به مهاجم نیمکت‌نشین چلسی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب فرانک لمپارد به عنوان سرمربی چلسی، او خواهان این شد که تامی آبراهام بعد از گذراندن یک دوره قرضی فوق العاده موفق در استون ویلا به استمفوردبریج برگردد و از فصل 20-2019 برای آبی های لندن به میدان برود.

 

مهاجم انگلیسی اتفاقاً بعد از حضور در چلسی خیلی زود توانست به یک مهره ثابت زیر نظر فرانک لمپارد تبدیل شود و گلزنی های پیاپی او در ترکیب این تیم باعث شد که نوید ظهور یک دیدیه دروگبای دیگر در استمفوردبریج به هواداران چلسی داده شود.

 

 

1572798

 

 

با این حال بعد از گذشت مدتی مصدومیت های پیاپی و عملکرد ناامید کننده تامی آبراهام، باعث شد که او جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست بدهد و بعد از جدایی فرانک لمپارد و روی کار آمدن توماس توخل کمتر از این ستاره انگلیسی بازی گرفته شد.

 

در واقع شواهد حکایت از آن دارد که آبراهام در برنامه های فصل آینده توماس توخل نیز نقشی نخواهد داشت و همین موضوع باعث شده که جدایی او در نقل و انتقالات تابستانی قطعی به نظر برسد. از طرفی بر هیچکس پوشیده نیست که آبی های لندن به شدت شرایط جذب ارلینگ هالند از دورتموند را بررسی می کنند و در همین راستا گفته شد که آنها برای تسهیل این معامله تامی آبراهام را به باشگاه آلمانی پیشنهاد داده اند که البته حالا اتلتیک مدعی شده که این پیشنهاد با پاسخ منفی قاطع زنبورها مواجه شده است.

دیدگاه‌ها