کد خبر : 1769245 | 29 تیر 1400 ساعت 23:35 | 27.4K بازدید | 7 دیدگاه

در حملات تنوع خوبی داشتیم؛

مطهری: هدفمان شروع مقتدرانه بود

دستیار یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پس از بازی با ماشین سازی حضور یافت و گفت که هدف پرسپولیس استارت قوی در بازی بود.

مطهری: هدفمان شروع مقتدرانه بود

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری در نشست خبری پس از بازی با ماشین‌سازی در خصوص این دیدار گفت: شروع فوق‌العاده‌ای داشتیم و هدفمان همین بود که شروع قوی و استارت خوبی داشته باشیم. سعی کردیم دفاع وسط ها را باز کنیم و دفاع کناری ها را بالاتر ببریم و یک نیم دایره در وسط زمین تشکیل دهیم تا به ماشین سازی ضربه بزنیم.

 

وی افزود: خدا را شکر در حمله تنوع داشتیم و توانستیم یک نتیجه خوب را بگیریم. به بچه ها خسته نباشید می‌گویم. یک فصل فرسایشی شده و این که تیم بالانس باشد و اینطور بازی کند، به خاطر این است که بیشترین میزان تلاش را دارد. این تیم باید از سوی هواداران و باشگاه حمایت شود تا برای دو بازی سخت مهیا شویم. به هواداران تبریک میگویم و امیدوارم در بازی بعدی هم برنده شویم.

 

مطهری با اشاره به جبران شکست شهرآورد عنوان کرد: ما همیشه سعی کردیم از شکست درس بگیریم. واقعا شکست نقطه مقابل کامیابی و موفقیت نیست و شکست می‌تواند شما را به موفقیت برساند، به شرطی که از آن درس بگیرید. ما سعی کردیم ریکاوری ذهنی و بدنی انجام دهیم و آمدیم که نتیجه قوی یا آوراژ گل خوب بگیریم. ماشین سازی با نهایت وجود تلاش کرد، بازی خوبی بود و استارت کار ما این بود که با نتیجه پرگل برنده شویم.

دیدگاه‌ها