کد خبر : 1769253 | 29 تیر 1400 ساعت 23:54 | 20.7K بازدید | 2 دیدگاه

تا روز آخر برای سهمیه آسیایی می جنگیم

نکونام: اگر بمانم، فولاد باید قهرمان شود

سرمربی تیم فولاد گفت: جنگ برای سهمیه ادامه دارد و ما تا روز آخر برای بهترین نتیجه مبارزه می کنیم.

نکونام: اگر بمانم، فولاد باید قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در نشست خبری بعد از تساوی تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: می دانستیم برنامه پیکان برای رسیدن به گل، ضربات ایستگاهی و اوت دستی است. ما به خوبی توانستیم بازی را کنترل کنیم، اما در یک لحظه و با یک اشتباه توسط بازیکن جوانمان گل خوردیم. می دانستیم پیکان اگر گل بزند، خوب دفاع می کند و خوب از گلش محافظت می کند، اما ما توانستیم با حوصله و صبر بازی کنیم و به تیممان شکل دهیم. در نیمه اول می توانستیم حداقل با یکی، دو گل برتری بیرون بیاییم، اما خط دفاعی پیکان و دروازه بان این تیم خوب عمل کردند. در نیمه دوم بی دقت بودیم، اما در نهایت یک گل خوب و کار شده زدیم. در ادامه نیز برای بردن بازی فشار آوردیم، اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه ای بهتر از تساوی به دست آوریم. 


وی افزود: تیم ما امروز خوب بازی کرد و به نظرم هیچ تیمی به اندازه ما پیکان را تحت فشار نگذاشته بود و آن ها یکی از بازی های سختشان بود. خودمان هم می دانستیم پیکان تیم خوبی است و برنامه ای که دارند را خوب اجرا می کنند. جلوی چنین تیمی بازی کردن سخت است. به بچه ها خسته نباشید می گویم که تلاششان را کردند. گلایه من روی صحنه ای بود که تمرکز نداشتیم و گل خوردیم. به هر حال پیکان تیمی نیست که به هر تیمی ببازد. دو بازی مانده و تا هفته آخر تلاش می کنیم و به دنبال بهترین نتیجه هستیم.


سرمربی فولاد در خصوص کمرنگ شدن امید این تیم برای کسب سهمیه عنوان کرد: برای سهمیه هنوز جنگ ادامه دارد و هیچ کسی از قبل برنده یا بازنده نیست. تمام تیم ها قطعا برای خودشان و جایگاهشان می جنگند و ما هم تا روز آخر تمام تلاشمان را می کنیم تا هر اتفاقی رخ داد، شرمنده نباشیم. ما امسال سال سختی را داشتیم. باور کنید خیلی از تیم ها اگر جای ما بودند، شاید در لیگ در رقابت 5 تا تیم بالای جدول نمی ماندند، اما بچه های ما خیلی زحمت کشیدند. پنجره بسته، نبود بازیکن و کرونا تیم ما خیلی آسیب دید. برای ریکاوری بازیکنان هم در اهواز مشکل داریم چون هوا گرم است. تیم من کار بزرگی کرده و این روند را تا روز آخر ادامه می دهد. تمام تلاش خود را می کنیم که سهمیه بگیریم و اگر هم نشد دنبال بهترین نتیجه هستیم. در جام حذفی نیز خیلی جدی به راهمان ادامه می دهیم.


نکونام درباره احتمال جدایی اش از فولاد در پایان فصل گفت: فکر می کنم در سه سال اخیر که در باشگاه بزرگ فولاد کار کردم، کار من انجام شده است. پارسال در قرارداد من این بود که تیم در 7 تیم اول باشد، اما با کمک همه توانستیم سوم شویم و به جام باشگاه‌ها برویم. من تمام تلاشم را برای این تیم کردم و آنچه که باید برای فوتبال خوزستان انجام می دادم، انجام دادم. اگر ببینم سال بعد می توانم تیم را قهرمان کنم، می مانم و اگر نتوانم، نمی مانم. نمی توانم بعد از سه سال با پنجره بسته بمانم و مبارزه کنم که در کورس سهمیه باشیم. اگر این شکل باشد، ترجیح می دهم که یک تیم دیگر بروم و از صفر شروع کنم. باید از نظر بودجه تقویت شویم چون الان از این نظر تیم پنجم یا ششم لیگ هستیم. ما بازیکن 50 میلیونی هم در تیممان داریم. اگر بمانم، باید از روز اول فولاد مدعی قهرمانی باشد. هر مربی ای هم جای من بیاید، بستر برایش فراهم است.

دیدگاه‌ها