کد خبر : 1769270 | 29 تیر 1400 ساعت 23:30 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

پاتوسی مانع شکست شاگردان نکونام شد

پیکان 1- فولاد 1؛ تساوی به سود رقبا

دیدار تیم های پیکان و فولاد که مدعی کسب سهمیه آسیایی بودند، با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پیکان 1- فولاد 1؛ تساوی به سود رقبا

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که پیکان در این بازی خانگی و فولاد در این بازی خارج از خانه، دو به دنبال کسب سه امتیاز و ماندن در کورس کسب سهمیه بودند. 


فولاد بعد از پیروزی مقابل سپاهان در جام حذفی، امیدوار بود رتبه چهارمش در جدول به خطر نیفتد، اما با دریافت گل در نیمه اول مجبور به تلاش برای جبران تک گل خورده در نیمه دوم بود. پیکانی ها هم نتوانستند به خوبی از اندوخته خود استفاده کنند و در نهایت به یک امتیاز رضایت دادند. 


حالا با احتساب این تساوی در پایان هفته بیست و هشتم پیکان امتیاز در جایگاه هفتم جای گرفت و فولاد با همین تعداد بازی و ۴۰ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت.

 

بازی از هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران؛ سه شنبه: 29/04/1400 ؛ ساعت: 21:15
استادیوم: شهدای شهر قدس / بدون تماشاگر
داور: جواد رحیم زاده – محمد رسول ذورقی – حامد صفایی – امیر سامان سلطانی

 

 

ترکیب پیکان:
علیرضا رضایی، امیرحسین رنگرز جدی، نادر محمدی، محمد خدابنده‌لو(امیر روستایی-63)، علیرضا کوشکی(آرش قادری – 63)، حسین پورامینی، آرمان قاسمی، محمد ستاری(مجید عیدی – 74)، اسماعیل بابایی(محمدامین درویشی – 89)، سامان فلاح، رضا جبیره(ابراهیم صالحی-46)
سرمربی: مهدی تارتار

 

 

ترکیب فولاد:


احسان مرادیان، موسی کولیبالی، مهران موسوی، وحید حیدریه، سعادت حردانی، احمد عبدالله‌زاده(سیدمحمد میری-38)، محمد آبشک(زبیر نیک نفس- 79)، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری(محمدرضا عباسی)، فرشاد احمدزاده ولوسیانو پریرا
سرمربی: جواد نکونام

 

 

اخطار: 


آرمان قاسمی از پیکان(دقیقه 29)، سیدمهران موسوی از فولاد(دقیقه 49) و وحید حیدریه از فولاد(دقیقه 60)

 

 

شرح گل: 


پیکان 1 - فولاد خوزستان صفر( آرمان قاسمی دقیقه ۲۹ ): آرمان قاسمی با یک دریبل سرپا مدافع فولاد را از میان برداشت و با پای راست زاویه مخالف مرادیان را نشانه گرفت و توپ وارد دروازه شد.

 

پیکان 1 – فولاد 1(آیاندا پاتوسی-دقیقه 75): استپ زیبای شیمبا با از میان برداشتن یکی از مدافعان پیکان همراه شد و در ادامه پاس رو به عقب او به پاتوسی رسید که او نیز با یک مکث به موقع توانست به راحتی دروازه پیکان را باز کند.

 


لحظات حساس: 


دقیقه ۱۲: ارسال از جناح چپ روی دروازه پیکان میرفت تا خطرساز شود اما توپ از بالای سر شیمبا عبور کرد.
دقیقه ۲۴ : پرتاب بلند نادر محمدی در دهانه دروازه فولاد فرود آمد اما احسان مرادیان بالاتر از همه توپ را از منطقه خطر مشت کرد.
دقیقه ۳۲: بازهم ارسال از جناح چپ این بار روی سر شیمبا که ضربه او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۳۵: پاس رو به بیرون مهاجم پیکان را سامان موسوی از آن خود کرد تا همچنان بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پیکان دنبال شود
دقیقه ۴۰: پاس تودر زیبای فرشاد احمدزاده در دهانه دروازه به شیمبا رسید اما با دخالت مدافع پیکان بلوکه شد و به اوت رفت.
دقیقه ۴۸: شوت محکم فرشاد احمدزاده از داخل محوطه جریمه با برخورد به مدافعین پیکان از منطقه خطر دور شد
دقیقه ۵۲: ارسال از جناح چپ با ضربه سر کولیبالی همراه شد که به راحتی در دستان رضایی گلر پیکان جای گرفت.
دقیقه ۶۹: شوت محکم و از پشت محوطه جریمه محمد آبشک با اختلاف نسبتاً زیاد از بالای دروازه پیکان به اوت رفت.

 

 

شرح بازی:


در نیمه نخست، در کل دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند اما این شاگردان مهدی تارتار بودند که توانستند از هوش بالای آرمان قاسمی نهایت بهره را ببرند و به  گل برسند. در ادامه هم بازی با میدان داری فولادی ها دنبال شد اما بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود خودرو سازان به اتمام رسید.
در نیمه دوم همان طور که انتظار می‌رفت فولادی‌ها که از حریف خود عقب افتاده بودند حملات پردامنه ایران روی دروازه پیکان ترتیب دادند تا بالاخره در دقیقه ۷۵ توانستند توسط آیاندا پاتوسی به گل تساوی دست یابند. در ادامه بازی روند متعادلی به خود گرفت و دو تیم جانب احتیاط را رعایت کردند تا یک امتیاز سهم انها ازاین دیدار باشد.

دیدگاه‌ها