کد خبر : 1769341 | 30 تیر 1400 ساعت 11:07 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم ادامه‎‌دار وینگر سرعتی سایپا؛

پنالتی سیف‌اللهی علیه امیدهای تیم نارنجی

وینگر تیم فوتبال سایپا فرصت طلایی برای طلسم‌شکنی داشت و می‌توانست گلی سرنوشت‌ساز برای تیمش بزند، اما ضربه پنالتی را از دست داد.

پنالتی سیف‌اللهی علیه امیدهای تیم نارنجی

به گزارش "ورزش سه" روح‌الله سیف‌اللهی یکی از بازیکنان سرعتی فوتبال ایران به شمار می‌آید که در فصول گذشته در تیم‌های پرشماری به میدان رفته است که در آخرین‌بار او از پدیده تصمیم به جدایی گرفت و سایپا را برای ادامه مسیر فوتبالی خود برگزید.

 

او پس از هفته‌ها ناکامی در گلزنی برای سایپا، در مسابقه شب گذشته تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان که برای بقا نارنجی‌پوشان کسب سه امتیاز در این مسابقه بسیار اهمیت داشت، فرصت ایده‌آلی برای گلزنی به دست آورد.

 

اعلام پنالتی به سود سایپا، همه چیز را برای طلسم‌شکنی او فراهم کرده بود؛ چرا که آخرین‌بار سیف‌اللهی در هفته بیست و سوم فصل گذشته با پیراهن پدیده موفق به گلزنی مقابل گل‌گهر سیرجان شده بود و پس از این گل، دیگر در پدیده و سپس سایپا پایش به گلزنی باز نشده بود و فرصت داشت تا دوباره مقابل گل‌گهر به روند گلزنی‌هایش بازگردد و گلی سرنوشت‌ساز برای سایپا بزند.

 

اما سیف‌اللهی در شرایطی پشت ضربه پنالتی ایستاد و ضربه خود را به سوی دروازه گل‌گهر نواخت، که مهرداد بشاگردی دروازه‌بان باتجربه سیرجانی‌ها به خوبی مسیر توپ او را تشخیص داد و مانع از طلسم‌شکنی سیف‌اللهی شد؛ این وینگر سرعتی و باتجربه سایپایی‌ها پس از آن‌که در لحظات پایانی تیمش بازنده بازی شد، با چهره‌ای مغموم و درهم ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان را ترک کرد و نتوانست این‌بار مقابل گل‌گهر گلزنی کند و طلسم یکساله خود در گلزنی را پایان بخشد.

دیدگاه‌ها