کد خبر : 1769406 | 30 تیر 1400 ساعت 15:39 | 22.3K بازدید | 1 دیدگاه

الهامی روی ابرها قدم می‌زند (عکس)

سرمربی نساجی مازندران با عملکرد شگفت‌انگیز توانست این تیم را صاحب ۲۲ امتیاز در ۱۱ هفته کند.

به گزارش "ورزش سه"، شرایط اسفناک نساجی مازندران تا هفته هفدهم لیگ برتر موجب شده بود تا تماشاگران این تیم امید بسیار کمی برای بقای خود قائل باشند و تیم محبوب‌شان را جزو گزینه‌های سقوط ببینند، اما با حضور ساکت الهامی شرایط آنها به اندازه‌ای تغییر کرد که حالا در فاصله دو هفته تا پایان فصل توانسته‌اند جشن بقا بگیرند و فاصله ۹ امتیازی با سایپای رده پانزدهمی پیدا کنند.

 

الهامی سال گذشته تراکتور را که مثل نساجی با کمبود بازیکن به ویژه در خط دفاعی مواجه بود، به قهرمانی در جام حذفی رساند و رتبه چهارم لیگ برتر را به دست آورد، اما در لیگ بیستم شاید کاری بزرگتر از تراکتور برای نساجی انجام داد و موفق شد بازهم با یک آماردرخشان، هواداران تیمش را به آرامش برساند.

نساجی مازندران در ۱۱ مسابقه با هدایت ساکت الهامی موفق شده هفت پیروزی، یک مساوی و سه باخت برابر پرسپولیس، سپاهان و پیکان داشته باشد و رکورد فوق‌العاده کسب ۲ امتیاز در هر بازی را داشته باشد؛ آمار خیره کننده‌ای که در حد سه تیم بالای جدولی است و موجب شده نساجی علاوه بر اینکه بالاتر از نفت مسجدسلیمان، ذوب‌آهن، سایپا و ماشین‌سازی در جایگاه دوازدهم بایستد، فاصله خود را به مس رفسنجان به یک امتیاز و با صنعت نفت به ۲ امتیاز کاهش بدهد و فرصت صعود به رتبه بالاتر در دو دیدار بعدی را هم داشته باشد.

 

1625549

 

1625550

 

1625370

 

الهامی پس از آنالیز خوبی که از ذوب‌آهن داشت و توانستند با دو حرکت تمرین شده دروازه تیم اصفهانی را باز کردند، سه امتیاز دیگر همراه با نساجی به دست آورد تا در پایان مسابقه جشن بقا در لیگ برتر را بگیرند و به مردم قائم‌شهر هدیه کنند.

سرمربی نساجی که ارتباط نزدیکی با بازیکنان خود دارد و رفاقت نزدیکی در تیمش به وجود آورده، پس از دیدار با ذوب‌آهن در آغوش آنها قرار گرفت که شاگردانش هم مربی خود را به هوا پرتاب کردند و این چنین به جشن و پایکوبی در اصفهان پرداختند.

دیدگاه‌ها