کد خبر : 1769515 | 31 تیر 1400 ساعت 10:12 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

همسان سازی جریمه مربیان لیگ با مبلغ استاندارد

سرپرست دبیر کلی فدراسیون ایران از تاثیر قابل قبول همسان سازی جریمه مربیان لیگ برتری با ACL خبر داد.

همسان سازی جریمه مربیان لیگ با مبلغ استاندارد

به گزارش "ورزش سه"، غیبت سرمربیان تیم های لیگ برتری در نشست های خبری پیش و پس از بازی ها یکی از غیر حرفه ای ترین رفتارهایی است که در فوتبال ایران رواج پیدا کرده است. در طول فصل جاری، سرمربیان تیم های لیگ برتری به بهانه های مختلف از حضور در نشست خبری سر باز می زنند؛ آنها گاها دستیارانشان را به جای خود به نشست ها می فرستند و گاها نیز به طور کامل هیچ نماینده ای را از بعضی از تیم ها در نشست های خبری نمی بینیم.

 

پیش از این برای غیبت سرمربیان در نشست‌های خبری به‌ طور میانگین جریمه نقدی    5 میلیونی در نظر گرفته می شد. سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال اما چند روز پیش از افزایش 10برابری رقم جریمه سرمربیان خبر داد. بر این اساس برای مرتبه اول سرمربیان با جریمه 50 میلیون تومانی روبه‌رو خواهند شد و در صورت تکرار رقم جریمه به‌شکل تصاعدی افزایش پیدا خواهد کرد و در نهایت منجر به محرومیت سرمربیان تیم ‌ها خواهد شد.

 

حسن کامرانی فر، سرپرست دبیر کلی فدراسیون ایران با موثر دانستن افزایش مبلغ جریمه یاد شده و رسیدن آن به مقدار استانداردی که کنفدراسیون فوتبال آسیا آن را تعیین کرده گفت: برخورد با سرمربیان صورتجلسه شده و ارکان قضایی طی نامه ای به همه باشگاه‌ها اعلام کردند که اگر سرمربیان در جلسات حضور نداشته باشند، مشمول جریمه و محرومیت شده و تصمیم درباره همین چند بازی گذشته نیز اتخاد خواهد شد و خروجی آن را به زودی خواهید دید. نشست های خبری قبل و بعد از بازی ها نیز جزئی از بازی است و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این عدم حضور ۱۰ هزار دلار جریمه در نظر می گیرد. موضوعی که وجود دارد آن است که قبلاً جریمه‌ها مطابقت نداشته و قابل ارزش با برگزاری بازی‌های لیگ نبوده است.

دیدگاه‌ها