کد خبر : 1769538 | 31 تیر 1400 ساعت 13:10 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی دست از سر ستاره یوونتوس بر نمی دارد

پائولو دیبالا به دلیل کوفتگی در ران پای چپ خود دیدار دوستانه یوونتوس برابر چزنا را از دست داد.

بدشانسی دست از سر ستاره یوونتوس بر نمی دارد

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا در رقابت های فصل گذشته روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت. در ابتدا شایعاتی پیرامون اختلاف بین او و سرمربی سابق یوونتوس یعنی آندره‌آ پیرلو وجود داشت و در ادامه فصل نیز مصدومیت به این ستاره آرژانتینی اجازه نداد که درخشش چندانی در ترکیب بیانکونری داشته باشد.

 

با این حال پائولو دیبالا امیدوار است که در فصل پیش رو و زیر نظر سرمربی موردعلاقه خود یعنی ماسیمیلیانو آلگری به روزهای خوش گذشته بازگردد و باز هم به یک بازیکن تاثیرگذار و کلیدی در ترکیب بانوی پیر تبدیل شود.

 

 

1587853

 

 

اما شروع پیش فصل برای دیبالا با یک بدشانسی جدید آغاز شده است. در واقع این ستاره آرژانتینی باید طی روزهای آینده جدا از هم تیمی های خود و به شکل انفرادی تمرین کند چراکه کمی درد و کوفتگی در ناحیه ران پای چپ خود احساس می‌کند و همین موضوع باعث خواهد شد که او دیدار دوستانه پیش روی یووه برابر چزنا را هم از دست بدهد.

 

گفتنی است پائولو دیبالا تنها یک فصل دیگر با باشگاه یوونتوس قرارداد دارد و شایعات زیادی در رابطه با آینده او شنیده می‌شود اما با وجود روی کار آمدن مکس آلگری به نظر می رسد که شانس ماندن این بازیکن در بیانکونری نیز افزایش یافته است.

دیدگاه‌ها