کد خبر : 1769730 | 01 مرداد 1400 ساعت 14:32 | 13.8K بازدید | 1 دیدگاه

باید ساکت الهامی را تحسین کرد

میرزازاد: فغانی می‌توانست اخراجم نکند

دروازه‌بان جوان نساجی معتقد است که علیرضا فغانی می‌توانست به او کارت ندهد و اگر این اتفاق نمی افتاد این بازیکن می‌توانست در دیدار حساس با استقلال تیمش را همراهی کند.

میرزازاد: فغانی می‌توانست اخراجم نکند

به گزارش ورزش سه، دروازه نساجی مقابل ذوب آهن یکبار باز شد اما در نهایت پیروزی از آن این تیم بود نیما میرزازاد در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم و در ادامه با یک بازی خوب و منطقی موفق شدیم به گل بعدی برسیم و در دقایق آخر با وجود فشار ذوب آهن توانستیم بازی را کنترل کنیم و سه امتیاز این دیدار خیلی می‌توانست به ما کمک کند که به این مهم دست پیدا کردیم. پیروزی در این دیدار و پدیده به ما خیلی کمک کرد و ماندن ما در لیگ قطعی شد.


این بازیکن که عملکرد بسیار خوبی در هفته‌های اخیر داشته در مورد اینکه تعداد کلین شیت هایش به چه عددی رسیده ادامه داد: فکر می کنم تا الان ۷ کلین شیت ثبت کردم. فکر می‌کنم در بازی با ذوب‌آهن هم روز خوبی بود و در نیمه دوم توانستم به تیمم کمک کنم و به یک برد خارج از خانه خوب دست پیدا کنیم. فکر می کنم در دقایق آخر روز خوبم تلخ شد.


وی در مورد اخراج در دیدار با ذوب آهن عنوان کرد: فکر می‌کنم آقای فغانی عجولانه تصمیم گرفت. او می توانست بازی را دقایق آخر کنترل کند و کارت دوم که گرفتم خیلی بی موقع بود و می توانست آن کارت را ندهد ولی این اتفاق افتاد و در نهایت در چند دقیقه پایانی کادرفنی مجبور شد از سعید بیگی در دروازه استفاده کند که خدا را شکر سربلند از زمین بازی بیرون آمدیم . خیلی دوست داشتم که در بازی با استقلال حضور داشته باشم ولی این اتفاق نیفتاد و امیدوارم تیمم در این بازی موفق باشد


میرزازاد در پایان در مورد عملکرد بسیار خوب  نساجی از زمانی که ساکت الهامی آمده افزود: کارنامه آقای الهامی در نساجی کاملاً مشخص است. او مربی خوب و موفقی است که امسال هم با آمدنش شرایط خوبی را برای نساجی فراهم کرد و این تیم را از سقوط نجات داد. شرایط ما قبل از آمدن آقا ساکت بد بود و آمدنش امید را در اردوی ما زنده کرد و واقعا باید این مربی بزرگ را تحسین کرد. دوست دارم بتوانم بیشتر با ایشان کار کنم چون واقعا مربی خوب و کاربلدی است.

دیدگاه‌ها