کد خبر : 1769863 | 02 مرداد 1400 ساعت 10:23 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

اتهامات مالک بادران به عنایتی و باشگاه هوادار

ماجراهای لیگ یک مثل سریال مهران مدیری است

مالک باشگاه بادران معتقد است که باشگاه هوادار تخلفات آشکاری را در هفته های پایانی لیگ دسته یک مرتکب شده است.

ماجراهای لیگ یک مثل سریال مهران مدیری است

به گزارش "ورزش سه"، تیم بادران تهران در تلاش برای صعود به لیگ برتر با بدشانسی مواجه شد و در حالی که امتیاز مشابهی با فجر و هوادار صعود کرده داشت، تنها به دلیل تفاضل گل کمتر از حضور در لیگ برتر بازماند. با توجه به حواشی بسیاری که هفته های پایانی به همراه داشت، فریدون قربانی، مالک باشگاه بادران میهمان تلفنی شبکه ورزش بود. او صحبت های بسیار تندی علیه چند چهره شناخته شده فوتبالی انجام داد که در ادامه می خوانید:

 

صحبت های زارع در شان یک مربی نبود

اسم تیم ملوان خیلی قابل احترام است ولی یکسری جوان آن جا هستند که بعضی وقت ها اشتباهات کلامی را می کنند که نمی دانم دلیلش چیست. اگر تیم ملوان قدرت رقابت در برابر تیم بادران را داشت، سه بر صفر در پایان نیم فصل به این تیم نمی باخت و جا داشت که 5-6 گل دیگر هم به آنها بزنیم. حتی در نیمه اول همین بازی هم می توانستیم 6 بر صفر از زمین خارج شویم. همان طور که من به عنوان مهم رفتم و به آقای مازیار زارع تبریک گفتم و آرزو کردم که در جام حذفی تا فینال بروند و قهرمان شوند دوست داشتم که ایشان هم صحبت هایی در حد و شان سرمربی یک تیم ایرانی انجام دهد.

 

عنایتی هر کاری که دلش خواست نمی تواند بکند

لطفا به آقای رضا عنایتی یک گوشزد کنید که تیم ممکن است که مال ایشان باشد اما نمی تواند هر کاری که دلش می خواهد انجام دهد. در مستطیل سبز یکسری کارها شد که صد در صد ایشان مقصر است. بحث قطعی برق و خیلی چیزهای دیگر... ایشان باید در تهران بماند. ایشان هر کاری دلش بخواهد نمی تواند انجام دهد. این سهمیه تهران است و اجازه هیچ جابجایی در لیگ برتر داده نمی شود. دقیقا ایشان شخصیت خودش را با زدن این حرف نشان داد. در بازی که با ما داشتند با حواشی و داد و بیدادی که در کنار زمین داشت هم شخصیت ایشان را دیدیم. ناداوری های زیادی  در همان دیدار علیه ما شد. این حرف هایی که الان هم زد در حد و شخصیت یک مربی نبود. 

 

در این شش سال هیچ داوری عذرخواهی نکرده بود

آقای رضا کرمانشاهی یک از داوران خوب کشورمان است و نمی خواهم بگویم که اشتباهی که ایشان کرد عمدی بود تا مسیر فکری خیلی ها تغییر کند. با عذرخواهی که کرد من شرمنده ایشان شدم. در شش سال گذشته تمام اشتباهاتی که حداقل در بازی های ما رخ داد. مساله اصلی ولی یک جای دیگر است. در این شش سال آیا یک داور شده که بیاید و معذرت خواهی کند؟ مثل فیلم آقای مدیری است که با رئیس های مافیا کاری ندارند و یک آمپول فروش سر خیابان را دستگیر می کنند.

 

قطعی برق صد در صد تعمدی بود

کاش جناب سرهنگ موسوی این حرف را نمی زد که تکنسین مان یک ساعت آنجا حضور داشت. ایشان به صنعت برق کشور توهین کردند. اگر من مدیرعامل توانیر بودم یا وزیر نیرو بودم همین الان زنگ می زدم و شاکی می شدم. مگر یک ساعت زمان برای عیب یابی لازم است؟ یک دستگاه می گذارد و می فهمد که کجا برق هست کجا نیست؟ یک فیوز عوض کردن که این همه وقت نمی خواهد. این دنیا آن دنیا هم دارد آقای عنایتی و باید ببینیم چه کسی جوابگوی چه کسی خواهد بود. قطعی برق صد در صد تعمدی بود. حواشی که در مورد داور ما هم شد انحراف اذهان مردم است. من از تمام بادرانی ها تشکر می کنم. بادران امسال قهرمان بود و من این قهرمانی را به آنها تبریک می گویم هر چند که جام مال ما نشد.

 

بازیکن هوادار پته عنایتی را روی آب ریخت

آقای علی خطیر هیچ مسئولیتی در تیم ما ندارد. من شنیدم که ایشان می خواستند سرپرست سازمان لیگ شوند. آقای خطیر مسئولیت رسمی و سمتی در باشگاه ندارند. مساله اصلی این ها نیست. بازیکن هوادار وقتی از او سوال شد که با قطعی برق مشکلی نداشتی گفت که نه در بازی قبل هم بود و کادر آمد رختکن؛ در صورتی که اصلا رختکنی در کار نبود و همه تیم ها وسط زمین بودند. وقتی این بازیکن آمد و این صحبت را کرد معلوم شد که در رختکن به آنها گفته شده بود که برق رسما قطع می شود. او بخش زیادی از پته آقای عنایتی را روی آب می ریزد و مافیایی که پشت قضیه بودند و می خواستند این اتفاقات بیافتد.

دیدگاه‌ها