کد خبر : 1769985 | 02 مرداد 1400 ساعت 17:40 | 20K بازدید | 1 دیدگاه

دردسر تازه برای اسطوره منچستر

اتهام جدید به گیگز؛ ضرب و شتم شدید همسر سابق

اتهامی جدید به رایگان گیگز نسبت داده شده که می تواند جرم او را سنگین تر کند.

اتهام جدید به گیگز؛ ضرب و شتم شدید همسر سابق

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش و در اواخر سال 2020 دو زن با ماموران پلیس منچستر تماس گرفتند و یک حمله عجیب که به آنها شده بود را گزارش دادند. اوضاع به قدری جدی بود که حتی یکی از آنها به دلیل جراحات وارده تحت درمان قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

 

 

1540666

 

 

بعد از گذشت چند وقت از این ماجرا رایان گیگز اسطوره باشگاه منچستریونایتد و سرمربی ولز، متهم شناخته شد. در بیانیه پلیس پیرامون این موضوع آمده بود:« رایان گیگز به دلیل توهین و ضرب و جرح خانمی 30 ساله و حمله به یک خانم 20 ساله دیگر متهم شناخته شده است. هر دو این پرونده‌ها مربوط به حادثه ای در نوامبر 2020 است. گیگز بین دسامبر 2017 تا نوامبر 2020 نیز به یک رفتار مجرمانه دیگر متهم شده بود که در آن زمان به قید وثیقه آزاد شد.»

 

تا پیش از این تصور می‌شد رایان گیگز تنها به درگیری فیزیکی ساده با همسر سابقش متهم است اما در جلسه رسیدگی به اتهامات این مربی ولزی که روز گذشته برگزار شد، مشخص شد که اتهامات دیگری هم به او وارد است که البته آنها را تکذیب کرد.

 

 

1596102

 

 

گیگز تاکنون به اعمال رفتار کنترل کننده و تحت فشار قرار دادن همسر سابقش کیت گرویل در فاصله ماه آگوست سال 2017 تا ماه نوامبر سال 2020 متهم بود که آنها را تکذیب کرده بود. روز جمعه او در دادگاه شهر منچستر حضور پیدا کرد تا از خودش دفاع کند اما در آنجا اتهام دیگری به او نسبت داده شد مبنی بر ضرب و شتم همسر 36 ساله‌اش در منزل شخصی ستاره منچستریونایتد در روز اول ماه نوامبر سال 2020.

 

در شرح اتهامات جدید گیگز 47 ساله آمده که او به عمد با سر ضربه‌ای به همسر سابق خود زده است. علاوه بر این گیگز متهم است که در همان تاریخ، خواهر جوان همسرش «اِما گرویل» را هم مورد ضرب و شتم قرار داده است. اتهام دیگری که علیه گیگز مطرح شده و بسیار عجیب‌تر به نظر می‌رسد این است که او در سفری که با همسرش به لندن داشته، در هتل محل اقامت‌شان در پایتخت انگلیس با او وارد مشاجره لفظی می‌شود و در پی این اتفاق او را در وضعیتی نامناسب از اتاق بیرون می‌کند و لوازم و متعلقاتش را هم از اتاق بیرون می‌اندازد.

 

 

1540665

 

 

قرار است که گیگز در تاریخ هشتم اکتبر یک بار دیگر در دادگاه حاضر شود تا دفاعیات پیش از محاکمه‌اش را ارائه کند. جلسه اصلی محاکمه نیز روز 24 ژانویه سال 2022 برگزار خواهد شد.

گیگز در حال حاضر از سوی قاضی دادگاه به صورت مشروط آزاد است. یکی از این شروط عدم تماس با همسر سابقش و خواهر و یا حضور پیدا کردن در محل اقامت آنهاست.

فعالیت گیگز به عنوان سرمربی تیم ملی ولز از زمان متهم شدن به اعمال خشونت علیه همسرش، به حالت تعلیق درآمده است.

دیدگاه‌ها