کد خبر : 1769994 | 02 مرداد 1400 ساعت 18:26 | 50.2K بازدید | 10 دیدگاه

جنگ تن به تن ایرانی ها در زمین والیبال

رقابت های المپیک برای تیم ملی والیبال ایران با شکست لهستان قهرمان جهان آغاز شد.

جنگ تن به تن  ایرانی ها در زمین والیبال

به گزارش "ورزش سه "،تمامی دل نگرانی های ایجاد شده در لیگ ملتها با نمایش درخشان مردان والیبال ایران برابر لهستان همیشه مدعی به پایان رسید . نبرد امروز مردان والیبال ایران یکی از بهترین نمایش های تاریخ ورزش والیبال ما بود. لهستان همیشه مدعی در لیگ ملتها ، قهرمانی جهان و المپیک ست اول را با نمایش خوب و کم نقص لئون و کورک برابر ما با اختلاف 7امتیازی به پایان رساند.

 


تیم آلکنو که بر خلاف لیگ ملتها کمتر دست به تعویض در این بازی می زد با عبادی پور دوباره به دوران اوج برگشته و بازی کم نقص معروف و بقیه ستاره ها و تک دفاع های بی نظیر مردان دفاعی دو ست را از تیم لهستان گرفت تا امیدها برای ضرب یکی از مدالهای المپیک برای این نسل پرافتخار والیبال ایران به صدا در آید.نبرد دو تیم در ست چهارم  با فرار اواخر ست لهستانی ها به نفع این تیم تمام شد تا دو تیم به ست پنجم برسند.

 


ست پنجم یک جنگ تمام عیار بین ستاره های ایران و لهستان بود ،نبردی که شبیه والیبال نبود و مردان دو تیم مثل ورزشهای رزمی و رو در رو نفس های هم را هم در روی تور  می شنیدند. یک جنگ تمام عیار که با برد ایران به پایان رسید. سرویس ها ، دفاع های روی تور ، جاخالی ها و امتیاز های که نفس دو تیم را گرفته و به عدد مشترک 21رسیده بود.

 

 

نه لهستان با آن پیشینه قصد تسلیم شدن داشت و نه مردان ایران قصد کوتاه آمدن از این نبرد همیشه کری این سالها داشتند ، جاخالی ستاره همیشگی ایران سعید  معروف در حالی که لهستانی ها یک امتیاز بیشتر از ما داشتند روحیه ایرانی ها را دو چندان کرد تا با یک دفاع جانانه از میلاد عبادی پور و اسپک تمام کننده خودش در امتیاز بعدی ، ایران در گام اول لهستان را شکست دهد و کام مردم ایران در روز دوم المپیک بعد از طلای فروغی شیرین تر از عسل شود.

دیدگاه‌ها