کد خبر : 1770007 | 02 مرداد 1400 ساعت 19:23 | 36.4K بازدید | 1 دیدگاه

خوش‌و بش کلوپ با مربی ایرانی ماینتس (عکس)

سرمربی لیورپول در پایان بازی دوستانه روز گذشته تیمش گپ صمیمانه ای با مربی ایرانی تیم حریف داشت.

به گزارش "ورزش سه"، با حضور بو اِسوِنسون به عنوان سرمربی در تیم ماینتس، بابک کیهان‌فر، کمک ایرانی او هم فرصت حضور در بوندس لیگا را پیدا کرد. او در تیمی حضور یافت که زمانی مربیانی مانند یورگن کلوپ و توماس توخل مربیگری را از آن آغاز کردند. مربی ایرانی تیم ماینتس در بازی دوستانه روز گذشته تیمش فرصت دیدار با یکی از بهترین مربیان جهان را پیدا کرد.

 

روز گذشته تیم لیورپول در دیداری دوستانه به مصاف ماینتس رفت. این دیدار با تک گل به خودی بازیکن تیم آلمانی در دقیقه 86 به سود شاگردان کلوپ به پایان رسید.

 

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی تیم لیورپول پس از پیروزی مقابل تیمی که زمانی هدایت آن را به عهده داشت به سمت مربیان این تیم رفت و خوش و بش گرمی هم با بابک کیهان‌فر داشت. سرمربی لیورپول با انداختن دست به شانه مربی ایرانی تیم ماینتس با صمیمیت خاصی برای چند دقیقه با او به گپ و گفت پرداخت.

 

گفتنی است که تا پایان دور رفت فصل گذشته بوندس لیگا، تیم ماینتس یکی از کاندیداهای اصلی سقوط محسوب می شد تا اینکه اِسوِنسون و دستیارانش که یکی از آنها کیهان‌فر بود در این تیم حضور یافتند. این تغییر در ماینتس یک تحول بزرگ ایجاد کرد و باعث شد تا این تیم با صعودی قابل توجه با رتبه دوازدهم فصل را به پایان برساند. پایان کار با این آرامش خاطر و تحول باعث شد تا انتظار یک روند خوب دیگر  از آنها در فصل آینده نیز برود.

 

 

1626603

دیدگاه‌ها