کد خبر : 1770041 | 02 مرداد 1400 ساعت 21:53 | 55.1K بازدید | 2 دیدگاه

دربی اصفهان یک رقابت سنگین خواهد بود؛

نویدکیا: به موقع نرسیم، تقصیر هواداران است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از مصاف با ذوب آهن با خطاب قرار دادن هواداران تیمش نکته مهمی را با آنها مطرح کرد.

نویدکیا: به موقع نرسیم، تقصیر هواداران است

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن در لیگ برتر اینطور حرف هایش را آغاز کرد: فکر می کنم حرف هایم تکراری باشد؛ چون نیم فصل اول هم همین حرف ها را تکرار کرده ام. تجربه سال‌ها بازی در دربی اصفهان را دارم، یکی از زیباترین و جذاب‌ترین دربی‌های کشور بازی سپاهان و ذوب‌آهن است و هواداران از آن لذت برده‌اند. امیدوارم فردا هم همینطور باشد.


سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به جریان فنی بازی و پیش بینی اش از آن بیان کرد: فردا بازی پیچیده‌ای است؛ چون ما برای موقعیت خودمان و رسیدن به صدر رقابت می‌کنیم و ذوب‌آهن برای بهبود شرایط در انتهای جدول بازی می‌کند و به خاطر همین یک رقابت سنگین خواهد بود.


او سپس با اشاره به جایگاه ذوب آهن اضافه کرد: منطقی بگویم، ذوب‌آهن به لحاظ شخصیتی و فوتبالی جایگاهش درست نیست. ذوب‌آهن نتایج لازم را نگرفته است ، فوتبال خوبی ارائه می‌کند و قطعا می‌تواند برای ما مشکل‌ساز باشد. فکر می‌کنم مساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد. به خاطر همین می گویم بازی سنگینی است و ممکن است برای هر 2 طرف بازی خطرناکی باشد و یکی از 2 تیم آرزوهایش را از دست بدهد. باید هر 2 تیم باهوش و منطقی بازی و سعی کنند به اهدافی که دارند، برسند. امیدوارم بازی خوبی باشد و هواداران از بازی لذت ببرند.

 

1626648


او در مورد اینکه تیمش را به طور کامل در بازی ماقبل پایانی در اختیار دارد، بیان کرد: همه بازیکنان آماده هستند و مشکل خاصی نیست.


سرمربی سپاهان در پایان با خطاب قرار دادن هواداران و هشدار دادن به آنها تاکید کرد: ولی باز هم دلم می خواهد این موضوع را برای آخرین بار تکرار کنم، چون فردا آخرین بازی ما در اصفهان است. من قطعا می خواهم فقط نیم ساعت قبل از بازی اتوبوس را حرکت بدهم و دلم می خواهد که هواداران رعایت کنند و اگر غیر از این باشد قطعا تقصیر هواداران است. من فردا حتما چون این بازی برایمان مهم است و باید با تمرکز بازی کنیم، 30 دقیقه قبل از اینکه در استادیوم باشیم، از هتل راه می افتیم. امیدوارم همه اگر سپاهانی ها هستند، رعایت کنند؛ جلوی اتوبوس نیایند و اجازه بدهند ما سر 25 دقیقه 30 دقیقه به ورزشگاه برسیم.

دیدگاه‌ها