کد خبر : 1770250 | 03 مرداد 1400 ساعت 20:25 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره جنجالی شاگرد مورینیو می شود؟

مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی و 28 ساله باشگاه پاری سن ژرمن مورد توجه رم و ژوزه مورینیو قرار گرفته است.

ستاره جنجالی شاگرد مورینیو می شود؟

به گزارش " ورزش سه"، دوران حضور مائورو ایکاردی در لیگ فرانسه برای او چندان خوب پیش نرفته و این بازیکن در اغلب بازی های بزرگ پاری سن ژرمن در این دو سال نیمکت نشین بوده است. نشریه لارپوبلیکا امروز در گزارشی مدعی شد نام مائورو ایکاردی در لیست خرید ژوزه مورینیو برای فصل جدید قرار گرفته و جالوروسی به دنبال جذب این بازیکن در هفته های پیش رو است.

 

مدیران رم ترجیح می دهند مائورو ایکاردی را با قراردادی قرضی و یک یا دو ساله جذب کرده و در نهایت با پرداخت 40 میلیون یورو انتقال او را دائمی سازند. مائورو ایکاردی احتمالا در فصل جدید نیز جایی در ترکیب ثابت پاری سن ژرمن نداشت و بی میل به بازگشت به فوتبال ایتالیا برای فصل بعد نیست.

 

1447403

 

ممکن است ادین ژکو در فصل تابستان رم را به مقصد یوونتوس ترک کند و در صورت رخ دادن این انتقال، شانس حضور ایکاردی در پایتخت ایتالیا بیشتر هم خواهد شد.

 

البته مائورو ایکاردی 28 ساله و آرژانتینی با فضای بازی در سری آ چندان غریبه نیست و به مدت هشت فصل و در بین سال های 2011 تا 2019 در لباس اینتر بازی کرده است. مائوریتو با زدن 133 گل و ارسال 25 پاس گل عملکرد درخشانی در ترکیب نراتزوری داشت، اما در نهایت بعد از اختلاف با مدیران این باشگاه و با مبلغ 50 میلیون یورو در تابستان 2019 راهی پاری سن ژرمن شد.

دیدگاه‌ها