کد خبر : 1770267 | 03 مرداد 1400 ساعت 20:49 | 37.2K بازدید | 1 دیدگاه

وساطت دیوید بکام فرزندانش را نجات داد

دیوید بکام، ستاره مشهور و انگلیسی با وساطت خود موضوع تخلف فرزندانش در سواحل ایتالیا را حل کرده است.

وساطت دیوید بکام فرزندانش را نجات داد

به گزارش "ورزش سه"، خانواده بکهام هفته گذشته وارد ایتالیا شده و تعطیلات را در قایق بادبانی خود و در ساحل آمالفی می گذرانند. بروکلین، پسر بزرگ بکهام به همراه نامزدش نیکولا راهی  آنجا شده و به نظر می رسد این زوج به دنبال یافتن محلی مناسب برای برپایی جشن عروسی خود در ایتالیا بوده اند.

 

در همان مقطع کروز، فرزند 16 ساله دیوید بکام در سواحل آمالفی در حال گشت و گذار در دریا با جت اسکی بوده و دختر بکام یعنی هارپر 10 ساله نیز در ادامه به کروز ملحق می شود. اما پس از حدود 5 دقیقه پلیس سر رسیده و به سمت جت اسکی فرزندان بکام می رود. طبق قوانین ایتالیا، افراد برای جت اسکی سوار شدن باید حداقل 18 ساله باشند و در غیر اینصورت جریمه می شوند. پس در واقع فرزندان دیوید بکام مرتکب تخلف شده بودند و وساطت پدر مشهور آنها را نجات داد.

 

1627086

 

یکی از حاضران در ساحل به نشریه سان گفت: "دیوید بکام در حال آفتاب گرفتن بود که به یکباره عرشه را ترک کرده و به طبقه پایین رفت تا متوجه ماجرا شود. هم کروز و هم هارپر جلیقه نجات بر تن داشته و نزدیک قایق تفریحی بودند و ما دقیقا نمی توانستیم متوجه شویم مشکل چیست.

 

در حین بازجویی، نیروهای پلیس دیوید بکام را شناخته و به نظر می رسید آنها در حال گپ زدن با ستاره انگلیسی باشند. در ادامه نیروهای پلیس حتی از بکام تقاضای عکس سلفی کردند. در پایان دیوید بکام به صورت دوستانه از نیروهای پلیس جدا شد و آنها نیز محل را ترک کردند."

دیدگاه‌ها