کد خبر : 1770378 | 04 مرداد 1400 ساعت 01:50 | 21.9K بازدید | 2 دیدگاه

اولتیماتوم مجیدی به مددی تکذیب شد

مدیرعامل استقلال مدعی شد که در هیچ‌کجای دنیا سرمربی برای مدیریت باشگاه تعیین‌تکلیف نمی‌کند.

اولتیماتوم مجیدی به مددی تکذیب شد

به گزارش "ورزش سه" احمد مددی با اعلام فرآیند تمدید قرارداد بازیکنان استقلال گفت: لیست تمدیدی‌ها و بازیکنان مورد درخواست سرمربی محترم به من ارائه شده و برای اولین‌بار می‌گویم که از فردا یک به یک دوستان را برای تمدید دعوت می‌کنیم و از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد.

 

مدیرعامل استقلال درباره اولتیماتوم سرمربی آبی‌پوشان پایتخت برای تمدید قرارداد با بازیکنان توضیح داد: شما مجریان حرفه‌ای هستید، فکر نمی‌کنم در هیچ جای دنیا سرمربی برای مدیریت باشگاه تعیین‌تکلیف کند؛ من فکر می‌کنم خلط مبحث پیش آمده است. من الان اعلام می‌کنم که واقعا هیچ اولتیماتومی در کار نیست، لیست را سرمربی محترم اعلام کرده‌اند و این لیست به دست ما رسیده، سه جلسه در هیات‌مدیره راجع به این لیستی که سرمربی محترم اعلام کرده، از فردا با هماهنگی رئیس محترم هیات‌مدیره و عضو محترم هیات‌مدیره، قرار است با بازیکنان مذاکره کنیم و پیشنهادات مالی بدهیم و پیشنهادات آن‌ها را دریافت کنیم.

 

وی افزود: مذاکره در یک روز اتفاق نمی‌افتد، خود من در باشگاه‌های دیگری که بودم یا همین قراردادهایی که در استقلال منعقد کردم، با یک بازیکن شاید 10 روز طول می‌کشد که به توافق برسیم. به هر حال آن‌ها باید یک قدم عقب بروند و ما یک قدم عقب برویم، به هر حال مذاکره باید برد-برد باشد و با حوصله کار را جلو ببریم.

دیدگاه‌ها